Η InfoGate σε συνεργασία με την ΤΕΣΑΕ, πιστή στο ραντεβού της με τις εξελίξεις
έρχεται να δώσει λύση για κάθε επικείμενη αλλαγή.
Ακολουθούν οι σημαντικότερες αλλαγές που έχουν ανακοινωθεί από την Α.Α.Δ.Ε. και πρόκειται να εφαρμοστούν εντός του επόμενου έτους.
Καθολική Εφαρμογή #myDATA - Αλλαγές στους χρόνους διαβίβασης
Η διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA θα γίνεται πλέον υποχρεωτικά σε πραγματικό χρόνο. Από 01/01/2024 η διαβίβαση μέσω των προγραμμάτων που χρησιμοποιούν οι οντότητες και διασυνδέονται με την Α.Α.Δ.Ε. θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο και όχι έως την επόμενη ημέρα όπως ισχύει για το 2023 σύμφωνα με τις τροποποιήσεις της Α.1190/2022 στην Α.1138/2020. Μειώνεται σε μια ημέρα από δύο η διαβίβαση των συναλλαγών λόγω απώλειας διασύνδεσης. Κάθε παραστατικό που διαβιβάζεται θα φέρει υποχρεωτικά QRcode που θα δηλώνει την αυθεντικότητα του.
-
Οριστικές Προσυμπληρωμένες Δηλώσεις ΦΠΑ
Κάθε πιθανή αλλαγή σε προσυμπληρωμένη δήλωση ΦΠΑ θα γίνεται ενδεχομένως δεκτή μόνο έπειτα από χρήση παραλείψεων αποκλίσεων ή τροποποιητικής δήλωσης. Τα δηλωθέντα έσοδα δε θα μπορούν να υπολείπονται από όσα προκύπτουν μέσω της ηλεκτρονικής πληροφόρησης (myDATA, ταμειακές), ενώ ως τιμολόγια εξόδων θα προσμετρώνται αποκλειστικά όσα έχουν διαβιβαστεί ηλεκτρονικά. Σχετικά με τα δεδομένα συναλλαγών που υπόκεινται σε ΦΠΑ ισχύει ο κανόνας σύμφωνα με τον οποίο, τα έσοδα που υποβάλλονται στη δήλωση ΦΠΑ δε θα μπορούν να υπολείπονται από όσα διαβιβάζονται στη ψηφιακή πλατφόρμα myDATA και αντιστοίχως τα έξοδα που υποβάλλονται στη δήλωση ΦΠΑ δε θα μπορούν να είναι περισσότερα από όσα διαβιβάζονται στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA.
-
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση σε Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα
Υποβολή ηλεκτρονικού τιμολογίου από τους οικονομικούς φορείς στο Δημόσιο με υποχρεωτικότητα σε διαφορετικές ημερομηνίες ανάλογα τον φορέα (ΚΥΑ 52445 ΕΞ 2023). Η διαβίβαση των παραστατικών χονδρικής και διακίνησης από το 2ο εξάμηνο του 2024 θα γίνεται υποχρεωτικά μέσω Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης. Το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο στις Δημόσιες Συμβάσεις B2G θα ενεργοποιηθεί σε περισσότερους φορείς δημοσίου.
-
Έναρξη Ηλεκτρονικού Δελτίου Αποστολής
Ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης αγαθών (ψηφιακό δελτίο αποστολής). Ενεργοποιείται το ψηφιακό δελτίο αποστολής, πιλοτικά από τις αρχές του 2024 και πλήρως έως το τέλος του έτους. Η διακίνηση των εμπορευμάτων θα αναφέρεται αναλυτικά στο «Ηλεκτρονικό Δελτίο Αποστολής» και θα έχει προηγηθεί η διαβίβασή του στην #myDATA. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι το μέτρο ενεργοποιεί όλα τα παραστατικά διακίνησης που αναφέρονται από την Α.1138 σήμερα ως «μη ενεργά για μελλοντική χρήση». Το πλαίσιο έχει τεθεί με τις παραγράφους 9Α, 9Β και 9Γ στο άρθρο 5 του ν. 4308/2014 (ΕΛΠ) όπως αυτές προστέθηκαν με το άρθρο 37 του ν. 5036/2023).
-
Διασύνδεση Φορολογικών Μηχανισμών/Ταμειακών Μηχανών με τα P.O.S.
Τους πρώτους μήνες του 2024 θα έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές των επιχειρήσεων. Το μέτρο περιλαμβάνει όλα τα P.O.S (φυσικά ή virtual). Σαν ΤΕΣΑΕ έχουμε ήδη προχωρήσει στη διασύνδεση των Εφαρμογών μας τόσο με τα P.O.S όσο και των Φ.Η.Μ. των μεγαλύτερων κατασκευαστών της Ελληνικής αγοράς. Επεκτείνεται η υποχρέωση κατοχής συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών (EFT/POS) στους υπόλοιπους κλάδους της λιανικής αγοράς που σήμερα δεν έχουν την υποχρέωση.
-
Διαβίβαση ΦΗΜ - myDATA
Η τεχνολογία των Φ.Η.Μ αλλάζει και από ΕΑΦΔΣΣ μετατρέπονται σε «ΦΗΜΑΣ » και «ΦΗΜΑΣ εστιατορίου» για να υποστηρίξουν τη διαβίβαση της σύνοψης και των χαρακτηρισμών στο myDATA. Σημειώνεται πως οι Φ.Η.Μ δύναται να αντικατασταθούν με Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
-
Ως InfoGate σε συνεργασία με την TESAEgroup έχουμε προετοιμαστεί πλήρως για όλες τις παραπάνω εξελίξεις.
Οι Εφαρμογές Τεχνολογίας Pegasus πρόκειται να εναρμονιστούν πλήρως & απροβλημάτιστα με όλες τις επικείμενες νομοθετικές αλλαγές. Τόσο μέσα από το κομμάτι του Παρόχου (Αριθμός άδειας ΥΠΑΗΕΣ: 2023_07_116TESAE_001_Pegasus e-invoicing_V1_14072023) όσο και μέσω των νέων λύσεων (Pegasus Web App Retail) ερχόμαστε να δώσουμε την πιο ανταγωνιστική και εύκολη λύση σε όλα τα παραπάνω ζητήματα τα οποία προβληματίζουν μεγάλο μέρος της αγοράς. Εκδώστε νόμιμες αποδείξεις και τιμολόγια χωρίς ειδικό εξοπλισμό και χωρίς ημερήσια Ζήτα. Eπιλέξτε την εναλλακτική λύση έναντι αναβάθμισης της Ταμειακής Μηχανής ή αλλαγής ΕΑΦΔΣΣ/ΦΗΜ.
-
Η πιστοποιημένη υπηρεσία einvoicing από την ΤΕΣΑΕ εγγυάται την ομαλή & σε πραγματικό χρόνο διασύνδεση των λογισμικών Τεχνολογίας Pegasus με την ΑΑΔΕ αποστέλλοντας και δίνοντας σήμανση στα ηλεκτρονικά παραστατικά της επιχείρησης σας. Η υπηρεσία einvoicing είναι συμβατή με όλα τα EFTPOS/SoftPOS της αγοράς. O πελάτης ΔΕΝ έχει πλέον να ανησυχεί για τη διαβίβαση των παραστατικών στο Esend/myDATA.
-
Δείτε μερικά σενάρια ώστε να ξεκινήσετε άμεσα την διαδικασία αναβάθμισης της επιχείρησης σας,
1. Νέα επιχείρηση
Επιλέξτε την εφαρμογή Web App Freelancer με σκοπό την έκδοση τιμολογίων ή αποδείξεων παροχής. Δείτε λεπτομέρειες εδώ
Επιλέξτε την εφαρμογή Web App Retail με σκοπό την έκδοση τιμολογίων ή αποδείξεων παροχής αλλά και αποδείξων λιανικής. Δείτε λεπτομέρειες εδώ
Το κόστος για κάθε περίπτωση απο τις παραπάνω είναι στα 149€ + Φ.Π.Α. εφάπαξ.
Ετήσια έξοδα.
Η ετήσια σύμβαση που χρεώνεστε απο την επόμενη χρονιά είναι στα 140€ + Φ.Π.Α.
Επιπλέον υπάρχει ένα επιπλέον κόστος φιλοξενίας 50€ + Φ.Π.Α. μιας και η εφαρμογή φιλοξενείτε σε ταχύτατους και ασφαλείς servers.
2. Υφιστάμενη επιχείρηση με τοπική εγκατάσταση Pegasus μElite
Αναβάθμιση στην εφαρμογή Web App Freelancer με σκοπό την έκδοση τιμολογίων ή αποδείξεων παροχής. Δείτε λεπτομέρειες εδώ
Αναβάθμιση την εφαρμογή Web App Retail με σκοπό την έκδοση τιμολογίων ή αποδείξεων παροχής αλλά και αποδείξων λιανικής. Δείτε λεπτομέρειες εδώ
Το κόστος για κάθε περίπτωση αναβάθμισης απο τις παραπάνω είναι στα 149€ + Φ.Π.Α. εφάπαξ.
Ετήσια έξοδα.
Η ετήσια σύμβαση που χρεώνεστε απο την επόμενη χρονιά είναι στα 140€ + Φ.Π.Α.
Επιπλέον υπάρχει ένα επιπλέον κόστος φιλοξενίας 50€ + Φ.Π.Α. μιας και η εφαρμογή φιλοξενείτε σε ταχύτατους και ασφαλείς servers.
Μην ξεχνάτε την προσφορά!
Έως 30/11/2023 προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ 500 Παραστατικά Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης για κάθε νέα Διαδικτυακή Εφαρμογή Τεχνολογίας Pegasus.
Τί σημαίνει αυτό...
H ΤΕΣΑΕ είναι πλέον Πάροχος Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (ΥΠΑΗΕΣ). (Αριθμός άδειας ΥΠΑΗΕΣ: 2023_07_116TESAE_001_Pegasus e-invoicing_V1_14072023)
Οι συνεχείς νομοθετικές αλλαγές (Α.1155-56-57-58/23) στο χώρο των Ταμειακών Μηχανών - ΦΗΜ & η διασύνδεση με τα POS έχουν προκαλέσει σύγχυση στους ιδιοκτήτες & υπευθύνους επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ελληνική αγορά. Μείνετε ξέγνοιαστοι γύρω από τις επικείμενες εξελίξεις χρησιμοποιώντας τη νέα πιστοποιημένη υπηρεσία Παρόχου της ΤΕΣΑΕ!
Εκδώστε νόμιμες αποδείξεις και τιμολόγια χωρίς ειδικό εξοπλισμό και χωρίς ημερήσια Ζήτα.
Eπιλέξτε την εναλλακτική λύση έναντι αναβάθμισης της Ταμειακής Μηχανής ή αλλαγής ΕΑΦΔΣΣ/ΦΗΜ.
Η πιστοποιημένη υπηρεσία einvoicing από την ΤΕΣΑΕ εγγυάται την ομαλή & σε πραγματικό χρόνο διασύνδεση των λογισμικών Τεχνολογίας Pegasus με την ΑΑΔΕ αποστέλλοντας και δίνοντας σήμανση στα ηλεκτρονικά παραστατικά της επιχείρησης σας. Η υπηρεσία einvoicing θα είναι συμβατή με όλα τα EFTPOS/SoftPOS της αγοράς. O πελάτης ΔΕΝ έχει πλέον να ανησυχεί για τη διαβίβαση των παραστατικών στο Esend/myDATA.
Ποιά είναι τα οφέλη χρήσης παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης
Η διαβίβαση των παραστατικών ψηφιακής τιμολόγησης γίνεται με ευθύνη του Παρόχου, σε πραγματικό χρόνο, και αυτόματα, με την έκδοση των παραστατικών. Τα προς έκδοση ψηφιακά τιμολόγια υποβάλλονται σε βασικούς ελέγχους από την πλατφόρμα myDATA και σημαίνονται με τον «Μοναδικό Αριθμό Καταχώρισης» (ΜΑΡΚ), ο οποίος συνοδεύει υποχρεωτικά κάθε τιμολόγιο, που εκδίδεται από αδειοδοτημένο λογισμικό. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου βελτιώνει την αξιοπιστία των συναλλαγών, καθώς οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει σε ιστοσελίδα του παρόχου την αυθεντικότητα ενός τιμολογίου, με χρήση του QR code, που φέρουν υποχρεωτικά τα ψηφιακά τιμολόγια. Επιπλέον, η υπηρεσία αυτή δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να καταργήσουν τη χρήση της Ταμειακή Μηχανής/ΦΗΜ εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο έξοδα αγοράς και συντήρησης.
Επιπλέον Κίνητρα & Οφέλη
1. Προσφέρεται μια ολοκληρωμένη & σταθερή λύση που θα "αντέξει" στο χρόνο σε αντίθεση με μία λύση Hardware που πιθανόν να απαιτεί συνεχείς αναβαθμίσεις firmware, συντήρηση κ.α.
2. Εξοικονομείτε χρόνο μέσα από τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες που η ΤΕΣΑΕ έχει προβλέψει για εσάς. Μειώνεται ο χρόνο ορθής έναρξης - λειτουργίας της εγκατάστασης με άμεσες - αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
3. Υποστηρίζεστε ευκολότερα & γρηγορότερα μέσα από Cloud Περιβάλλον
Επιπλέον...
Οι επιχειρήσεις, που επιλέγουν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά υπηρεσίες παρόχων ψηφιακής έκδοσης στοιχείων για την έκδοση παραστατικών εσόδων, μπορούν να λαμβάνουν και τα φορολογικά κίνητρα, που προβλέπονται από το νόμο.
1. Μείωση του χρόνου παραγραφής από πέντε (5) σε τρία (3) έτη
2. Προσαύξηση κατά 100% των αρχικών δαπανών αγοράς εξοπλισμού και λογισμικού σχετικά με τον Πάροχο
3. Προσαύξηση κατά 100% της δαπάνης για την αμοιβή του Παρόχου κατά το πρώτο φορολογικό έτος επιλογής της ηλεκτρονικής τιμολόγησης
4. Μείωση του χρόνου επιστροφής φόρου από ενενήντα (90) σε σαράντα πέντε (45) ημέρες
Επιπλέον Οφέλη για τον Πελάτη:
1. Μείωση του σχετικού κόστους για την εκτύπωση, αποθήκευση και ανάκτηση των παραστατικών
2. Βελτίωση της ταχύτητας των συναλλαγών που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ουράς του ταμείου
3. Μηδενική Αρχική Επένδυση χωρίς να απαιτείται κανένα επιπλέον κόστος ή ειδικός εξοπλισμός
4. Τα παραστατικά παραμένουν αποθηκευμένα σε Servers της ΤΕΣΑΕ για τα επόμενα 5 χρόνια
5. Έκδοση παραστατικών από παντού (π.χ. Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου)
6. Απεριόριστα σημεία έκδοσης αποδείξεων λιανικής εντός επιχείρησης
Έχετε απορίες;
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 2310729873, 6974319263 ή στο email [email protected]
Βρισκόμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση.