Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2023 22:39

Freespirits Services - Υπηρεσία Azuracast και πακέτα streaming

Γράφτηκε από τον

Στο παρακάτω βίντεο παρουσιάζεται η υπηρεσία Azuracast streaming που προσφέρεται από την Freespirits και αναλύονται τα πακέτα αλλά και τα χαρακτηριστικά τους.


[quix id='44' name='Why To Choose InfoGate']

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2023 22:22

Freespirits Services - Γνωρίστε την υπηρεσία streaming Azuracast

Γράφτηκε από τον

Στο παρακάτω βίντεο γίνεται μια εισαγωγική προσέγγιση στην υπηρεσία streaming με χρήση της εφαρμογής Azuracast. Γίνεται παρουσίαση των widgets αλλά και του πάνελ διαχείρισης που έχετε στην διάθεση σας ώστε να γίνει κατανοητή η ευκολία και πρακτικότητα που προσφέρει.

 


[quix id='44' name='Why To Choose InfoGate']

Πως να ενεργοποιήσετε το office μέσω τηλεφώνου?

Παρακάτω θα δείτε όλα τα μηνύματα αλλά και την διαδικασία ενεργοποίησης των πακέτων μέσω τηλεφώνου.
activate office 2019 by phone


Αν αντιμετωπίσετε προβλήματα με την διαδικασία ενεργοποίησης δείτε παρακάτω


Method 1

activate office 2019 by phone

Κάντε κλικ στο NEXT.

Αρχικά επιλέξτε την χώρα

Ελέξτε το παρακάτω παράδειγμα.

activate office 2019 by phone
  1. Αντιγράωτε τον κωδικό εγκατάστασης απο το προηγούμενο βήμα 
  2. Ανοίξτε την σελίδα: https://www.getcid.info/
  3. Εισάγετε το αναγνωριστικό εγκατάστασης (Installation Id) που αντιγράψατε πριν στο πεδίο Installation Id (IDD)

4. Επιλέξτε την έκδοση του πακέτου Office ή Windows και έπειρα κάντε κλικ στο κουμπί GET.

activate office with getcid

5. Αντιγράωτε τον κωδικό επιβεβαίωσης Confirmation ID (CID).

activate office with getcid

6. Εισάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης (Confirmation ID (CID)) στα A B C.. κουτάκια και έπειτα κάντε κλικ στο Next.

activate office 2019 by phoneh

7. Η ενεργοποίηση του Office ή των Windows ολοκληρώθηκε.




Method 2

Call Microsoft Center

activate office 2019 by phone

Κάντε κλικ στο επόμενο

Θα δείτε την διαδικασία τηλεφωνικής ενεργοποίησης.

Πρώτα επιλέξτε την χώρα, ώστε να εμφανιστεί ο τηλεφωνικός αριθμός της Microsoft μέσα απο τον οποίο θα ολοκληρώσετε την ενεργοποίηση.

Αν δεν λειτουργεί ή δεν σας εμφανίσει κάποιο κωδικό τότε καλέστε άμεσα στο παρακάτω τηλέφωνο για την Ελλάδα.

Greece (44) (870) 2411 963 (με χρέωση) ή στο 800 11 43100 (χωρίς χρέωση)

Ένα σχετικό παράδειγμα και ενδεικτική φόρμα βλέπετε παρακάτω.

activate office 2019 by phoneh

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για τον τρόπο ενεργοποίησης του office 2019 μέσω τηλεφώνου:

 
1 – Ξεκινήστε καλώντας τον αριθμό που έχετε επιλέξει.
 
2 – Τώρα πατήστε την επιλογή 1 για να συναινέσετε στην εγγραφή κλήσεων.
 
3 – Εισαγάγετε τον αριθμό ασφαλείας που δημιουργείται αυτόματα, εάν σας ζητηθεί στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου.
 
4 – Τώρα πατήστε την επιλογή

3 -  ΜΗΝ πιέσετε την επιλογή 2, θα αποτύχει η ενεργοποίηση.
 
5 – Τώρα πατήστε την επιλογή 1.
 
Η Microsoft θα ζητήσει τώρα το αναγνωριστικό εγκατάστασης, πληκτρολογήστε το προσεκτικά στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου σας.
 
6 -Θα ερωτηθείτε τώρα πόσες χρήσεις, πατήστε 0. (Ο λόγος που επιλέγουμε το 0 καθώς δεν το έχετε ενεργοποιήσει ακόμα σε κανέναν υπολογιστή)
 
7 -Το αυτοματοποιημένο σύστημα θα επαληθεύσει τώρα το αναγνωριστικό εγκατάστασης και θα σας δημιουργήσει ένα αναγνωριστικό επιβεβαίωσης
 
* (αν δεν δείτε το κάτω μέρος της σελίδας)
 
8 -Πληκτρολογήστε προσεκτικά το αναγνωριστικό επιβεβαίωσης στον υπολογιστή σας και πατήστε επόμενο.
 
9 -Η ενεργοποίησή σας είναι επιτυχής και έχει εγκατασταθεί πλήρως στον υπολογιστή σας.
 
10 -τώρα πατήστε την επιλογή 2 στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου σας για να ολοκληρώσετε την ενεργοποίηση.
 
Δείτε την παρακάτω εικόνα.

* Άν έχετε το παραμικρό πρόβλημα ενημερώστε μας στο support@info-gate.gr  και θα σας βοηθήσουμε άμεσα

[quix id='44' name='Why To Choose InfoGate']

Στο παραπάνω βίντεο γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος Romaco Timeout. Μπορείτε να το κατεβάσετε εντελώς δωρεάν από το link που υπάρχει στην περιγραφή του βίντεο και να το δοκιμάσετε.
Ελπίζουμε να σας φανεί χρήσιμο.

[quix id='44' name='Why To Choose InfoGate']
Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2022 22:09

Το Pegasus Gym Web App είναι ΕΔΩ

Γράφτηκε από τον

ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ από την ΤΕΣΑΕ !

Το Pegasus Gym Web App είναι ΕΔΩ

Έτοιμο να καλύψει τις ανάγκες κάθε Γυμναστηρίου και όλων των συσχετιζόμενων κλάδων.

Κέντρα Αισθητικής (Νύχια, Spa, Solarium) //  Κέντρα Αδυνατίσματος // Μασάζ

Χώροι Personal Training - Crossfit // Σχολές Χορού - Πολεμικών Τεχνών // Κολυμβητήρια - Αθλητικοί Όμιλοι

-

Γιατί Pegasus Gym Web App; 

Διότι είναι η πρώτη Εφαρμογή Μηχανογράφησης της αγοράς που περιλαμβάνει ΟΛΕΣ τις λειτουργίες και ανάγκες που μπορεί να έχει ένα Γυμναστήριο/Κέντρο Ευεξίας. 

Το Pegasus Gym Web App απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα Επιχειρήσεων που σχετίζονται με την Άθληση και όχι μόνο!

--

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα:

Συνδρομές Μελών

Με λειτουργία πόντων για τα τμήματα αιθουσών & θέσεων εργασίας και ληξιάριο για τις μηνιαίες συνδρομές

Online Booking

Micro-Site συμπ. στην Τιμή Λιανικής για Εγγραφές, Ανανεώσεις Συνδρομών και Online Κρατήσεων σε αίθουσες/θέσεις εργασίας

myDATA Dashboard

Για την άμεση διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ολοκληρωμένη διαχείριση τους

--

Αλλά και αμέτρητες ακόμη λειτουργίες που θα απογειώσουν την εμπειρία χρήσης της εφαρμογής!

Εξαιρετικά Φιλικό Περιβάλλον Χρήσης

Χωρίς Περιορισμούς σε Θέσεις Εργασίας/Χρήστες

Έλεγχος Εισόδου/Εξόδου μέσω QR Code - Barcode Check

Πλήθος Έτοιμων Αναφορών για τα Στατιστικά της Επιχείρησής σας

Διαχείριση Ομαδικών Τμημάτων με καταχώρηση των Μελών που συμμετέχουν

Δημιουργία του Τιμοκαταλόγου των Υπηρεσιών και των Παροχών σας με έξυπνο τρόπο, χωρίς κόπο

-

- Γιατί λοιπόν να εμπιστευθείτε την TESAE; 
|
Πολυετής Εμπειρία - Χαμηλό Κόστος Επένδυσης -  Άμεση Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση 
Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών - Απεριόριστοι Χρήστες/Τερματικά - Χωρίς Επιπρόσθετες Απαιτήσεις σε H/W
 

---

Το Pegasus Oil ERP Start Up αποτελεί εφαρμογή - σταθμό στον χώρο των Υγρών Καυσίμων


Δυνατότητες & Πλεονεκτήματα

Απεριόριστο πλήθος χρηστών και τερματικών

Αυτόματη δημιουργία αρχείου και αποστολή συναλλαγών στον ΗΦΑΙΣΤΟ

- Διαχείριση Πετρελαίου Θέρμανσης & Διακίνηση με Βυτίο - Τιμολόγηση επί αυτοκινήτου

- Δυνατότητα Αμφίδρομης Επικοινωνίας Βυτίων/Υποκαταστημάτων με το Κεντρικό Κατάστημα

- Ευέλικτη χρήση με κουμπιά (buttons) / Γρήγορη εξοικείωση του αρχάριου χρήστη από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης

- Επικοινωνία με πλήθος ΕΑΦΔΣΣ, οι οποίοι εναρμονίζονται Πλήρως με τις νέες διατάξεις για τη διαβίβαση & αποστολή των αρχείων τους

- Διαρκής επικοινωνία με τα πιο γνωστά συστήματα Εισροών/Εκροών [π.χ. ΑΦΟΙ ΜΠΟΗ (7Fuel), ΑΤΡΕΑΣ, SPYRIDES (Station Guard) κλπ.] για την Έκδοση Τιμολογίων 

Επιπλέον

- Μαζικός μετασχηματισμός σε Συγκεντρωτικό Τιμολόγιο των Δελτίων Αποστολής σε τρεις κινήσεις 

- Δυνατότητα προσυμφωνημένων Τιμών ανά Πελάτη – Ειδικοί Τιμοκατάλογοι (Δήμοι, Δημόσιες Υπηρεσίες, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κλπ)

- Δυνατότητα Loyalty για την επιβράβευση πελατών με τη διαχείριση πόντων – Εκπτωτικά κουπόνια βάσει των συναλλαγών που πραγματοποιούνται

Extra Modules:

Module P.I.M.: Με την προσθήκη του Module P.I.M. μπορείτε πλέον να είστε ήσυχοι αναφορικά με την επικοινωνία των κατά τόπους καταστημάτων σας! Το Module P.I.M. αποτελεί την ιδανική λύση για την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ διαφόρων υποκαταστημάτων, καθώς προσφέρει την δυνατότητα της On-line πληροφόρησης πολλών τοπικών εγκαταστάσεων, οι οποίες όμως μπορούν και λειτουργούν ανεξάρτητα χωρίς να επηρεάζονται από έλλειψη επικοινωνίας (π.χ. πτώση internet, βλάβη στην τηλεφωνική γραμμή κλπ)


Module Retail: To Module Pegasus Retail αποτελεί μια εύχρηστη οθόνη εντατικής λιανικής σε touch περιβάλλον η οποία συνδέεται άμεσα με το εμπορικό κύκλωμα της εφαρμογής σας και μέσω αυτής μπορείτε να εκδίδετε με μεγάλη ευκολία και ταχύτητα τις αποδείξεις σας που αφορούν σε λιανικές πωλήσεις.  Είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη για να διευκολύνει τις εργασίες κάθε εργαζόμενού σας ξεχωριστά και ικανή να μετατρέψει την εντατική λιανική σε παιχνιδάκι!  

#myDATA #ready

  • Προ-παραμετροποιημένη & Καθετοποιημένη εφαρμογή του κλάδου (χρειάζεται μόνο η εισαγωγή των κωδικών myDATA)
  • Online Δημιουργία και Αποστολή Παραστατικών στο myDATA σε πραγματικό χρόνο
  • Πλήθος εξειδικευμένων Λειτουργιών αποκλειστικά για πρατήρια (Οθόνη Reception, Αυτόματη ενημέρωση του Ήφαιστου, Δυνατότητα σύνδεσης με την Κονσόλα παρακολούθησης αντλιών κ.ά.)
[quix id='44' name='Why To Choose InfoGate']

 


Υποβολή αιτήσεων έως 31 Οκτωβρίου 2022.

 

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους Υποψήφιους Συνεργάτες της ΤΕΣΑΕ και InfoGate Technologies πως η περίοδος υποβολής Αιτήσεων Χρηματοδότησης

για το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ»  και για τις κατηγορίες αιτήσεων 1, 2 και 3 του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές»

παρατείνεται έως τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022.

Η ΤΕΣΑΕ  και η InfoGate Technologies έχει εγκριθεί επίσημα ως "Πιστοποιημένος Προμηθευτής" της Δράσης και πρόκειται να διαθέσει όλες τις Εφαρμογές Τεχνολογίας Pegasus.

 

Η Δράση κατανέμεται σε τρία (3) επιμέρους Προγράμματα Κρατικών Ενισχύσεων: 

  • Πρόγραμμα Ι: «Ψηφιακά Εργαλεία MME», 
  • Πρόγραμμα ΙΙ: «Ανάπτυξη Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών», 
  • Πρόγραμμα IΙΙ: «Ψηφιακές Συναλλαγές»

Το Πρόγραμμα I «Ψηφιακά Εργαλεία MME» θα παρέχει επιταγές (Vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, με σκοπό την ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της χώρας, μέσα από τη χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων.

Η ΤΕΣΑΕ, προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Τεχνολογίας Pegasus (σε Τοπικά & Διαδικτυακά Λογισμικά) που αφορούν 20 και πλέον κάθετους κλάδους της αγοράς. 

Ως εκ τούτου, προτρέπουμε όλα τα μέλη του Δικτύου Συνεργατών μας και τους Υποψήφιους Συνεργάτες μας, να ακολουθήσουν εγκαίρως τη Διαδικασία Συμμετοχής Προμηθευτών στο Πρόγραμμα . Οι τελικοί πελάτες, ακολουθώντας τη διαδικασία που προβλέπεται για τους ωφελούμενους, μπορούν να λάβουν επιδότηση 90% για τις δαπάνες που αφορούν την αγορά των Εφαρμογών Τεχνολογίας Pegasus.

Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους από τις 22/6/2022 έως και τις 31/10/2022. 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον ιστότοπο της δράσης "Ψηφιακός Μετασχηματισμός" ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων της ΤΕΣΑΕ και της InfoGate Technologies. 

[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Σύγχρονη, εύχρηστη & δοκιμασμένη λύση!

Το Pegasus Elaio ERP Start Up απευθύνεται σε κάθε Ελαιοτριβείο/Ελαιουργείο ή Συνεταιρισμό

που αναζητά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη με σωστή υποστήριξη, έγκαιρη ενημέρωση και πραγματικό Value for Money.

Aποτελεί μια ολιστική προσέγγιση αφού εξυπηρετεί κάθε λειτουργία του απαιτητικού αυτού κλάδου, από την αρχή μέχρι το τέλος κάθε διαδικασίας. 

|

Με τις μοναδικές δυνατότητες Τεχνολογίας Pegasus τίποτα πλέον δε φαντάζει αδύνατο:

  • Εύχρηστη οθόνη Reception για όλες τις καθημερινές λειτουργίες
  • Καταχώρηση - Παρακολούθηση των παραλαβών καρπού
  • Παρακολούθηση Αποθηκών/Δεξαμενών ανά Κατηγορία Ελαιολάδου
  • Εύρεση καθεστώτος αγρότη με βάση το ΑΦΜ
  • Παραγωγή & Τυποποίηση Τελικού Προϊόντος
  • Καταστάσεις ΠΟΠ/ΠΓΕ Ελαιολάδου
  • Επικοινωνία με εκτυπωτές, PDA, Barcode Reader, Ζυγιστικά Μηχανήματα
  • Εμπορική Διαχείριση 
  • Έκδοση όλων των Παραστατικών

|

Πιο συγκεκριμένα, κάθε ελαιοτριβείο - τυποποιητήριο μπορεί να ελέγχει διαδικασίες όπως: Σενάρια Ελαιοποίησης, Παράδοση Ελαιολάδου, Φύλαξη Λαδιού, Διαχείριση Δοχείων/ Δεξαμενών, Μαζική έκθλιψη ελαιοκάρπου, Κοινή Άλεση, Πώληση Λαδιού

Η εφαρμογή διαθέτει ένα ολοκληρωμένο εμπορικό κύκλωμα που εξυπηρετεί κάθε ανάγκη για τον κλάδο, προσφέρει όμως τη δυνατότητα επέκτασης των λειτουργιών σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Μπορεί να δεχτεί κάθε διαθέσιμο Module και να υποστηρίζει λειτουργίες που δεν περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση.

Ενδεικτικά παραθέτουμε 3 από τα βασικότερα Extra Modules:

Module Συντήρηση Εξοπλισμού: Απευθύνεται στην εσωτερική οργάνωση των συσκευών που ανήκουν σε μία Επιχείρηση (πχ πάγια). Παρακολουθεί τις συσκευές σας, το ιστορικό των service τους καθώς και τα μελλοντικά τους service. Σας βοηθάει να οργανώσετε τη παρακολούθησή τους και να προγραμματίσετε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στον εξοπλισμό σας. 

Module PDA Client: Διαχείριση των Πακέτων της Αποθήκης από PDA, σε ελάχιστο χρόνο & χωρίς λάθη.

Module P.I.M. (PIM): Φροντίζει για την επικοινωνία της εφαρμογής σας με το site σας και άλλες τοπικές εγκαταστάσεις. (π.χ. υποκαταστήματα τα οποία λειτουργούν ανεξάρτητα και ανταλλάσουν δεδομένα)

Το myDATA μέσα από το Pegasus Ελαιοτριβείο: Η TESAE έχει φροντίσει να ενσωματώσει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για τη διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ, συμπεριλαμβανομένης και της διαβίβασής τους σε πραγματικό χρόνο αμέσως μετά την έκδοσή τους. Επομένως, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταχωρήσετε το παραστατικό και η TESAE αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τα υπόλοιπα, δημιουργώντας και αποστέλλοντας το παραστατικό #myDATA στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Φυσικά, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να έχει πρόσβαση στα παραστατικά που έχουν αποσταλεί στο myDATA, να ελέγξει πληροφορίες αναφορικά με την έκδοση του παραστατικού και τα είδη/υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό κ.ο.κ.


[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Μαζική Διαχείριση Ρούχων, Παρακολούθηση Διαδικασιών και Σύνδεση με myDATA σε μία και μόνο Εφαρμογή;

 

Η κορυφαία λύση του κλάδου με πλήθος ενεργών εγκαταστάσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και υποκαταστημάτων,

έτοιμη να καλύψει τις ανάγκες που συνεχώς προκύπτουν.

 

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα:

  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Ορισμός Δρομολογίων & Παρακολούθηση διαδικασιών Delivery
  • Διαχείριση Πρατηρίων, με αναλυτικές ή μαζικές καταστάσεις ρούχων
  • Παρακολούθηση συμβολαίων ανά πελάτη (για μαζική παραλαβή - παράδοση σάκων με ρούχα) 
  • Διαχείριση κατάστασης ανά ρούχο (π.χ. σιδέρωμα, πλύσιμο κλπ.)
  • Οθόνη μαζικής διαχείρισης των ρούχων και αλλαγή κατάστασης
  • Μαζική Διαχείριση Ρούχων με barcodes
  • Αυτόματη μαζική τιμολόγηση των παραδόσεων ανά συμβόλαιο πελάτη
  • Εύκολη και γρήγορη σύνδεση με #myDATA 
  • On-line αναβαθμίσεις ώστε να είναι συνεχώς εναρμονισμένη με τις φορολογικές αλλαγές
  • Κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στον κλάδο των στεγνοκαθαριστηρίων

Δίνει άμεσες απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Πόσους ενεργούς πελάτες έχω;
  • Πόσους πελάτες έχασα φέτος; Γιατί;
  • Ποιες υπηρεσίες αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος;
  • Ποιες υπηρεσίες δημιουργούν πιστό κοινό; 
  • Πόση διαφορά έχω στην απόδοση σε σχέση με πέρυσι;

Extras

  • Module P.I.M.: Με την προσθήκη του Module P.I.M. μπορείτε πλέον να είστε ήσυχοι αναφορικά με την επικοινωνία των κατά τόπους καταστημάτων των πελατών σας! Το Module P.I.M. αποτελεί την ιδανική λύση για την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ διαφόρων υποκαταστημάτων, καθώς προσφέρει την δυνατότητα της On-line πληροφόρησης πολλών τοπικών εγκαταστάσεων, οι οποίες όμως μπορούν και λειτουργούν ανεξάρτητα χωρίς να επηρεάζονται από έλλειψη επικοινωνίας (π.χ. πτώση internet, κόψιμο τηλεπικοινωνιακής γραμμής κ.ο.κ.).
  • Module Retail: To module Pegasus Retail αποτελεί μια εύχρηστη οθόνη εντατικής λιανικής η οποία συνδέεται άμεσα με το εμπορικό κύκλωμα της εφαρμογής και μέσω αυτής εκδίδονται με μεγάλη ευκολία και ταχύτητα οι αποδείξεις που αφορούν λιανικές πωλήσεις. Είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη για να διευκολύνει τις εργασίες κάθε εργαζόμενού και ικανή να μετατρέψει την εντατική λιανική σε παιχνιδάκι! 

Προσεγγίστε εύκολα οποιοδήποτε Στεγνοκαθαριστήριο ή Ταπητοκαθαριστήριο της περιοχής σας με την πιο εξειδικευμένη εφαρμογή της αγοράς! 

Στηρίζουμε το δίκτυο συνεργατών μας προσφέροντας νέα εργαλεία με συνεχή υποστήριξη!

[Video Παρουσίαση - Κατεβάστε το pdf Παρουσίασης - Λήψη demo]


[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2022 18:40

Pegasus Web App e-Transport: Μια Εφαρμογή - Άπειρες δυνατότητες

Γράφτηκε από τον

 

Καταχώρηση φορτωτικών, Διαχείριση Συγκεντρωτικών Φορτωτικών και Δελτίων Αποστολής σε μια και μόνο Εφαρμογή!

-

Εντάξτε τη λύση Pegasus Web App e-Transport στο Χαρτοφυλάκιο σας & αποκτήστε το.

Η κορυφαία λύση του κλάδου με πλήθος ενεργών εγκαταστάσεων ανεξαρτήτως μεγέθους, η οποία καλύπτει τις νέες ανάγκες που συνεχώς προκύπτουν.

 

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα:

  • Γρήγορη και εύκολη καταχώρηση φορτωτικών
  • Μαζική ανάθεση φορτωτικών σε όχημα με ταυτόχρονη εκτύπωση
  • Ορισμός Τιμοκαταλόγου ανα είδος συσκευασίας &  διαδρομή
  • Αυτόματη εύρεση των φορτωτικών από το όχημα και την ημέρα
  • Μαζική Διαχείριση των Αντικαταβολών
  • Δυνατότητα άμεσης αποστολής με email καθώς και επιλογής εκτύπωσης σε φόρμα Α4 - Α5 σε Ελληνικά/Αγγλικά
  • Online Σύνδεση με #myDATA
  • Web εφαρμογή με δυνατότητα πρόσβασης από όλες τις συσκευές (Κινητό – Tablet - PC), ανεξαρτήτως λειτουργικού (Windows – Android)
  • Απεριόριστοι χρήστες, χωρίς καμία επιβάρυνση

Ο κάθε Πελάτης σας μπορεί να παρακολουθεί:

  • Φορτωτικές όπου είναι Εντολέας - Αποστολέας - Παραλήπτης
  • Κατάσταση Φορτωτικής
  • Παρακολούθηση Αξίας Φορτωτικής – όταν είναι και Εντολέας
  • Οικονομική Καρτέλα - Διευθέτηση Υπολοίπων

Για κάθε Οδηγό δίνεται η Δυνατότητα με μία Κίνηση:

  • Παρακολούθησης των Φορτωτικών των Δρομολογίων του
  • Καταχώρηση Τρόπου Είσπραξης
  • Ενημέρωση Κατάστασης Παράδοσης
  • Καταχώρηση Αντικαταβολής
  • Αυτόματη Ενημέρωση Καρτέλας εκάστοτε Πελάτη

Προτεινόμενα Extra Modules:

  • Σύνδεση πολλαπλών καταστημάτων με το Module Καταστήματα
  • Κύκλωμα Προμηθευτών 
  • Διαχείριση Έργων/Project
  • Γέφυρα λογιστικής για άμεση επικοινωνία με το πρόγραμμα του λογιστή (συμβατό με όλα τα λογιστικά προγράμματα)

Γιατί λοιπόν να εμπιστευτείτε την TESAE;

Πολυετής Εμπειρία - Χαμηλό Κόστος Επένδυσης - Άμεση Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση 

Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών - Απεριόριστοι Χρήστες/Τερματικά - Χωρίς Επιπρόσθετες Απαιτήσεις σε H/W

  

[

] 

[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Σελίδα 1 από 7