Η ιστοσελίδα μας info-gate.gr χρησιμοποιεί cookies.Με την χρήση αυτής της ιστοσελίδας, αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies.

InfoGate Technologies
×
 x 

0
Καλάθι Αγορών
0

Πλέον η επιχείρησή σου, είναι όπου είσαι κι εσύ!

Κάθε λειτουργία του Pegasus Web App ERP με πρόσβαση από οπουδήποτε - οποτεδήποτε, χωρίς κανέναν περιορισμό.

Έκδοση παραστατικών και διαχείριση όλων των λειτουργιών της επιχείρης Online!

 

Η εφαρμογή: Το Pegasus Web App είναι μία ολοκληρωμένη εφαρμογή μηχανογράφησης προσβάσιμη στους χρήστες μέσω web browser. Προσφέρει απόλυτη ελευθερία στην πρόσβαση των δεδομένων από οπουδήποτε, δίνοντας την ευελιξία που χρειάζεται κάθε επιχείρηση στις μέρες μας (τηλεργασία).

Δυνατότητες: Οι εφαρμογή εμπεριέχει ήδη όλες τις λειτουργίες, οι οποίες εξυπηρετούν την καθημερινότητα των επιχειρήσεων και συνεχώς αναπτύσσονται. Η προσθήκη νέων λειτουργιών γίνεται είτε με τη λήψη αναβαθμίσεων (εάν αφορούν στη βασική έκδοση), είτε με την αγορά επιπρόσθετων Modules που εξυπηρετούν κάθε σκοπό. 

Πλεονεκτήματα: Πέρα από την προσβασιμότητα, υπάρχει πληθώρα πλεονεκτημάτων έναντι των τοπικών εγκαταστάσεων (on premise). Κάποια από αυτά είναι το μειωμένο κόστος συντήρησης (πρόσβαση ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήμαστος Windows, Android, macOS), οι χαμηλές απαιτήσεις σε εξοπλισμό, το responsive & δίγλωσσο περιβάλλον (ελληνικά - αγγλικά), η ασφάλεια των δεδομένων (φιλοξενούνται σε cloud servers) και η ευκολία στη χρήση τους.

Επιπρόσθετες Λειτουργίες: Όπως αναφέρεται και παραπάνω, οι δυνατότητες των Web App συνεχώς αναπτύσσονται. Κάποιες σημαντικές αναβαθμίσεις που έχουν προστεθεί τους τελευταίους μήνες και διατίθενται στη βασική έκδοση ή ως προστιθέμενα Modules είναι: η σύνδεση με ΕΑΦΔΣΣ για την έκδοση αποδείξεων λιανικής, η απογραφή αποθήκης, η δημιουργία custom πΑναφορών, οι γέφυρες λογιστικής για την επικοινωνία με το πρόγραμμα του λογιστή, η επικοινωνία με e-shop Woocommerce, η διαχείριση πολλών καταστημάτων μέσα από την ίδια εφαρμογή και η λειτουργία 2 Factor Authentication για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη σύνδεση των χρηστών. 

myDATA: Το Pegasus Web App επικοινωνεί με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, επιτρέποντας σε κάθε επιχείρηση να διαβιβάζει τα παραστατικά της όπως ορίζει ο νόμος. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα για αποστολή των παραστατικών μαζικά ακόμη και για αυτά τα οποία είναι προηγούμενης ημερομηνίας, καλύπτοντας την υποχρέωση που προκύπτει για τις επιχειρήσεις (διαβίβαση όλων των παραστατικών από 01/01/2021, με προθεσμία 31/03/2022).

Ενδεικτικά περιλαμβάνει
#Διαχείριση Πελατών/Προμηθευτών #Διαχείριση Αποθήκης #Ολοκληρωμένο κύκλωμα CRM #Έκδοση όλων των παραστατικών #Αποστολή e-mail σε πελάτες #Παρακολούθηση Υπολοίπων

Από 01/10/2021 ξεκίνησε η υποχρεωτική διαβίβαση των παραστατικών στο myDATA. Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν μέχρι στιγμής, τα παραστατικά για όλες τις επιχειρήσεις θα πρέπει να διαβιβάζονται "online", με κάποιες εξαιρέσεις που καθορίζονται από τον κλάδο και τον τζίρο των επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του υπουργείου οικονομικών η υποχρεωτική εφαρμογή του myDATA ξεκινά την 1η Οκτωβρίου 2021 για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι όλα τα παραστατικά θα πρέπει να διαβιβάζονται online, ωστόσο έχει αναφερθεί ότι το έτος 2021 αποτελεί έτος ανοχής, χωρίς να επιβάλλονται πρόστιμα και κυρώσεις για παραστατικά που αποστέλλονται εκπρόθεσμα.

Το myDATA μέσα από τις εφαρμογές Pegasus. Η TESAE έχει φροντίσει εδώ και καιρό να ενσωματώσει σε κάθε εφαρμογή όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται, για τη διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ. Επιπλέον με τις τελευταίες αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμη η Real Time διαβίβαση παραστατικών, αμέσως μετά την έκδοσή τους. Συγκεκριμένα εάν τσεκάρουμε την επιλογή [on-line Ενημέρωση - Αποστολή Παραστατικών] στις Βασικές Παραμέτρους του myDATA, τότε με την καταχώρηση του παραστατικού ενημερώνεται αυτόματα η λίστα παραστατικών myDATA και γίνεται η αποστολή. Δείτε όλες τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις για το myDATA εδώ.

Γιατί να βιαστείτε; Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου το 2021 αποτελεί έτος ανοχής και δε θα επιβληθούν πρόστιμα για εκπρόθεσμα ή λανθασμένα παραστατικά. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι έχουμε όλον τον καιρό μπροστά μας για τη μετάβαση από τα χειρόγραφα, στην ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών. Στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων περιλαμβάνεται η διαβίβαση όλων των παραστατικών από 01/01/2021 μέχρις τις 31/03/2022, καθώς και η online διαβίβαση των παραστατικών που εκδίδονται από 01/10/2021. Αυτός ο φόρτος δε θα μπορούσε να καλυφθεί από τους λογιστές για όλους τους πελάτες, αλλά ούτε να περαστούν χειροκίνητα από τον επιχειρηματία μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης (για όσες επιχειρήσεις έχουν αυτό το δικαίωμα). Αντιθέτως, κάθε πελάτης σας που έχει ήδη την εφαρμογή Pegasus, μπορεί να επιλέξει το διάστημα το οποίο θέλει να διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ (π.χ. από 01/01/2021 έως σήμερα) ή να στέλνει αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τα παραστατικά του, μόνο με λίγα κλικ!

Με την εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων είναι πλέον γεγονός ότι κάθε επιχείρηση θα πρέπει να βρει το πρόγραμμα ERP που εξυπηρετεί τις ανάγκες της, έχει τη δυνατότητα να διαβιβάζει τα παραστατικά στην ΑΑΔΕ, αλλά ταυτόχρονα δεν παύει να είναι αξιόπιστο και πλήρως λειτουργικό. Η νέα τάξη πραγμάτων δεν αφήνει περιθώρια για την επιλογή λάθος λογισμικού (custom εφαρμογές που δεν αναβαθμίζονται, ανώνυμα λογισμικά που υστερούν σε λειτουργίες κ.α.) από μία επιχείρηση, αφού αργότερα θα υπάρξει ανάγκη για μετάβαση σε άλλη εφαρμογή, η οποία είναι δυσκολότερη στην υλοποίηση και σίγουρα θα υπάρξει αδυναμία μεταφοράς δεδομένων από το παλιό πρόγραμμα (π.χ. κινήσεις).


[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Δείτε τις αποφάσεις που αφορούν τα πρατήρια υγρών καυσίμων σχετικά με το myDATA και την έκδοση παραστατικών για το πετρέλαιο θέρμανσης.

Συγκεκριμένα αποφασίστηκε ότι με την έναρξη του πετρελαίου θέρμανσης στις 15 Οκτωβρίου θα γίνεται η διανομή του όπως πέρυσι με τη διαδικασία και τα παραστατικά που εκδίδονταν.
Δηλαδή με απόδειξη εισροών - εκροών, Συγκεντρωτικό Δελτίο Αποστολής, έκδοση επιτόπου αθεώρητων αποδείξεων για λιανική πώληση ή αθεώρητου Δελτίου Αποστολής για πώληση σε επιτηδευματίες και έκδοση στη συνέχεια Τιμολογίου με σήμανση στο πρατήριο και ανάλογη ακύρωση της απόδειξης εισροών - εκροών με πιστωτικό.

Προτείνετε στους πελάτες σας την εφαρμογή που θα τους δώσει την ολοκληρωμένη διαχείριση του πρατήριου υγρών καυσίμων ανεξάρτητα από τις αλλαγές που πρόκειται να έρθουν!

Τι μου προσφέρει το Pegasus Oil ERP Start Up:

  • Διαρκής επικοινωνία με τα πιο γνωστά συστήματα Εισροών/Εκροών [π.χ. ΑΦΟΙ ΜΠΟΗ (7Fuel), ΑΤΡΕΑΣ, SPYRIDES (Station Guard), NETWAVE, PRINTEC A.E. (GSI), ΕΛΒΗΣ κ.ά.]
  • Διαχείριση διάθεσης πετρελαίου θέρμανσης
  • Αυτόματη Δημιουργία Αρχείου και Αποστολή Συναλλαγών στον ΗΦΑΙΣΤΟ
  • Δυνατότητα Εγκατάστασης σε Βυτίο - Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου
  • Ενσωματωμένο Εμπορικό Κύκλωμα (Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη κ.ά.)

Πλεονεκτήματα TESAE:

  • Εξειδικευμένη Λύση αποκλειστικά για τον κλάδο με εμπειρία πάνω από 36 έτη
  • Απεριόριστες θέσεις εργασίας και τερματικά
  • Χωρίς εξτρά χρεώσεις με την προσθήκη Modules
  • Δυνατότητα γέφυρας με το πρόγραμμα του λογιστή
  • Ολοκληρωμένο σύστημα γραπτής υποστήριξης (Pegasus Phaethon)
  • Επικοινωνία απευθείας με την ΕΑΦΔΣΣ του συστήματος εισροών - εκροών
Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2021 00:24

Πλέον η επιχείρησή σου, είναι όπου είσαι κι εσύ!

Γράφτηκε από τον

Κάθε λειτουργία του Pegasus Web App ERP με πρόσβαση από οπουδήποτε - οποτεδήποτε, χωρίς κανέναν περιορισμό.

Έκδοση παραστατικών και διαχείριση όλων των λειτουργιών της επιχείρης Online!



Η εφαρμογή:
 Το Pegasus Web App είναι μία ολοκληρωμένη εφαρμογή μηχανογράφησης προσβάσιμη στους χρήστες μέσω web browser. Προσφέρει απόλυτη ελευθερία στην πρόσβαση των δεδομένων από οπουδήποτε, δίνοντας την ευελιξία που χρειάζεται κάθε επιχείρηση στις μέρες μας (τηλεργασία).

Δυνατότητες: Οι εφαρμογή εμπεριέχει ήδη όλες τις λειτουργίες, οι οποίες εξυπηρετούν την καθημερινότητα των επιχειρήσεων και συνεχώς αναπτύσσονται. Η προσθήκη νέων λειτουργιών γίνεται είτε με τη λήψη αναβαθμίσεων (εάν αφορούν στη βασική έκδοση), είτε με την αγορά επιπρόσθετων Modules που εξυπηρετούν κάθε σκοπό. 

Πλεονεκτήματα: Πέρα από την προσβασιμότητα, υπάρχει πληθώρα πλεονεκτημάτων έναντι των τοπικών εγκαταστάσεων (on premise). Κάποια από αυτά είναι το μειωμένο κόστος συντήρησης (πρόσβαση ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήμαστος Windows, Android, macOS), οι χαμηλές απαιτήσεις σε εξοπλισμό, το responsive & δίγλωσσο περιβάλλον (ελληνικά - αγγλικά), η ασφάλεια των δεδομένων (φιλοξενούνται σε cloud servers) και η ευκολία στη χρήση τους.

Επιπρόσθετες Λειτουργίες: Όπως αναφέρεται και παραπάνω, οι δυνατότητες των Web App συνεχώς αναπτύσσονται. Κάποιες σημαντικές αναβαθμίσεις που έχουν προστεθεί τους τελευταίους μήνες και διατίθενται στη βασική έκδοση ή ως προστιθέμενα Modules είναι: η σύνδεση με ΕΑΦΔΣΣ για την έκδοση αποδείξεων λιανικής, η απογραφή αποθήκης, η δημιουργία custom πΑναφορών, οι γέφυρες λογιστικής για την επικοινωνία με το πρόγραμμα του λογιστή, η επικοινωνία με e-shop Woocommerce, η διαχείριση πολλών καταστημάτων μέσα από την ίδια εφαρμογή και η λειτουργία 2 Factor Authentication για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη σύνδεση των χρηστών. 

myDATA: Το Pegasus Web App επικοινωνεί με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, επιτρέποντας σε κάθε επιχείρηση να διαβιβάζει τα παραστατικά της όπως ορίζει ο νόμος. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα για αποστολή των παραστατικών μαζικά ακόμη και για αυτά τα οποία είναι προηγούμενης ημερομηνίας, καλύπτοντας την υποχρέωση που προκύπτει για τις επιχειρήσεις (διαβίβαση όλων των παραστατικών από 01/01/2021, με προθεσμία 31/03/2022).

Ενδεικτικά περιλαμβάνει
#Διαχείριση Πελατών/Προμηθευτών #Διαχείριση Αποθήκης #Ολοκληρωμένο κύκλωμα CRM #Έκδοση όλων των παραστατικών #Αποστολή e-mail σε πελάτες #Παρακολούθηση Υπολοίπων

Θέλετε να δείτε περισσότερα;
Δοκιμάστε το demo - Δείτε τις μελέτες - Δείτε τα βίντεο

Το Module Retail, εξυπηρετεί επιχειρήσεις με έντονο το στοιχείο λιανικών πωλήσεων, βοηθώντας τους να πετυχαίνουν:
Άμεση έκδοση αποδείξεων - Προγράμματα πιστότητας/επιβράβευσης πελατών - Έκδοση/Εξαργύρωση δωροκαρτών - Εύκολη επιστροφή/αλλαγή ειδών

Δες παρακάτω αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του Retail και σε ποιους κλάδους απευθύνεται!

Τι είναι το Module Retail; Το Module Retail είναι μία προσθήκη στη βασική έκδοση Pegasus ERP Start Up, από όπου μπορεί κάθε επιχείρηση να εκτελεί εύκολα και γρήγορα τις καθημερινές της λειτουργίες, εστιάζοντας κυρίως στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στη λιανική πώληση.

Τι χαρακτηριστικά έχει; Η οθόνη διαχείρισης του Retail, έχει αναπτυχθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να λειτουργήσει εύκολα σε touch περιβάλλον αλλά και με τη χρήση barcode scanner για τη γρήγορη καταχώρηση των ειδών σε παραστατικό. Όλες οι λειτουργίες γίνονται από ειδικά διαμορφωμένα κουμπιά (παραμετροποιούνται σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε πελάτη) τα οποία εκτελούν απευθείας κάθε λειτουργία (π.χ. έκδοση απόδειξης, επιλογή πελάτη, έκδοση κάρτας αλλαγής κ.α.). Κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά της οθόνης είναι επίσης ότι μπορούν να προστεθούν νέες λειτουργίες, και σε πολλές περιπτώσεις ο χρήστης είναι σε θέση να εκτελεί όλες τις διαδικασίες της επιχείρησης μέσα από την οθόνη αυτή (π.χ. καταχώρηση/επιλογή πελάτη, έκδοση τιμολογίου, παρακολούθηση εισπράξεων).

Σε ποιον απευθύνεται; Το Module Retail μπορεί να καλύψει κάθε επιχείρηση με έντονο το στοιχείο των λιανικών πωλήσεων, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο ανήκει. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα αποτελεί ιδανική λύση για: Μανάβικα, Super Market, Κρεοπωλεία, Ιχθυοπωλεία, Καταστήματα Ένδυσης/Υπόδησης, Χρωματοπωλεία κ.α.

Δυνατότητες διασύνδεσης:
Online Ζυγαριές - Barcode Scanners - ΕΑΦΔΣΣ/Ταμειακές Μηχανές - Θερμικοί Εκτυπωτές - Εκτυπωτές Ετικετών

 

Δώσε στους πελάτες σου τη δυνατότητα να ξεχωρίσουν στον κλάδο των λιανικών πωλήσεων.
Προώθησε την εφαρμογή, μέσα από την ειδικά κατασκευασμένη σελίδα Pegasus Retail ERP Start Up. 

Γιατί με την έκδοση Start up; Οι Start Up εφαρμογές είναι το επόμενο βήμα που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση από το μElite. Περιέχουν στη βασική τους έκδοση, όλη την εμπορική διαχείριση που χρειάζεται μια επιχείρηση (πελάτες, προμηθευτές, αποθήκη, αποδείξεις είσπραξης/πληρωμών, αξιόγραφα, κύκλωμα CRM κ.α.), ενώ ταυτόχρονα υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν έξτρα λειτουργίες με τη χρήση των αντίστοιχων modules.

Όλες οι εφαρμογές ΧΩΡΙΣ
κρυφές χρεώσεις - υψηλές απαιτήσεις σε εξοπλισμό - περιορισμό σε χρήστες/τερματικά

Εδώ και 36 χρόνια στηρίζουμε κάθε συνεργάτη:
Παρέχοντας κάθε εργαλείο που έχουμε στη διάθεσή μας για την προσέγγιση νέων πελατών
Ενημερώνοντας κάθε συνεργάτη έγκαιρα για κάθε εξέλιξη που συμβαίνει στην αγορά
Διοχετεύοντας κάθε νέο υποψήφιο πελάτη στο δίκτυο συνεργατών, αποφεύγοντας αυστηρά την απευθείας πώληση σε τελικό πελάτη
Διαθέτοντας υπεύθυνο πωλητή για κάθε συνεργάτη, ώστε να ενημερώνεται ονομαστικά για κάθε νέα προσφορά και να εξυπηρετείται άμεσα
Επενδύοντας σε σταθερές συνεργασίες που αντέχουν στο χρόνο, προσπαθώντας πάντα για το καλύτερο δυνατό

Το 4K Video Downloader επιτρέπει τη μετατροπή των βίντεο του Υoutube σε αρχεία που μπορείτε να αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας. Έχει ένα πολύ απλό μενού και πλέον είναι πλήρως μεταφρασμένο στα Ελληνικά.  Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε πρακτικά είναι να πάρτε το URL του video που σας ενδιαφέρει, να το αντιγράψετε στο πρόγραμμα και να επιλέξετε την ανάλυση στην οποία θέλετε να κατεβεί.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε τις ρυθμίσεις κωδικοποίησης, όπως MP4, FLV, MKV, και 3GP για το βίντεο, και MP3, OGG, M4A για τον ήχο. Οι αναλύσεις που υποστηρίζονται ξεκινούν από 240p και φτάνουν έως 1080p, ενώ με την επιλογή Original μπορείτε να κατεβάσετε όσα βίντεο το υποστηρίζουν ακόμα και σε ανάλυση 4K UHD.

Δοκιμάστε το κάνοντας κλικ στο παρακάτω banner και σίγουρα θα εκπλαγείτε από την απλότητα και την ευχρηστία του. 



Τεχνικές πληροφορίες 4K Video Downloader

  • Άδεια χρήσης λογισμικού: FreeWare
  • Γλώσσες: Ελληνικά (el), Αγγλικά
  • Λογισμικό εκδότη: OpenMedia LLC.
  • Συσκευές: Desktop PC (υπολογιστή), Ultrabook, Laptop (φορητούς) (Acer,Lenovo, Samsung, MSI, Toshiba, ASUS, DELL, HP)
  • Λειτουργικό σύστημα: Windows 10 Pro / Enterprise / Education / Home Edition / version 1507, 1511, 1607, 1703, 1709, 1803, 1809, 1903 (32/64 bit), x86
  • 4K Video Downloader Νέο Πλήρης έκδοσησ (Full) 2021

Η Επανάσταση στη Μηχανογράφηση των Πρατηρίων Υγρών Καυσίμων -με Πλήθος Επιτυχημένων Εγκαταστάσεων- χρονολογείται από το 1998 και λέγεται Pegasus Oil ERP!

Μια Ολοκληρωμένη Λύση Μηχανογράφησης που προσφέρει Ευκολία - Αξιοπιστία - 100% Κάλυψη Αναγκών

Εκμεταλλευτείτε την Ευχρηστία Pegasus  μέσα από μια Πληθώρα Ήδη Διαμορφωμένων Πρότυπων Μελετών:

Ανταποκριθείτε ΤΩΡΑ στις νέες Ανάγκες των Πελατών σας που προκύπτουν από τις Επερχόμενες Φορολογικές Αλλαγές

(Μπορείτε να βρείτε εδώ πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα myDATA και να δείτε εδώ την αναλυτική παρουσίαση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων)

Επεκτείνετε τις Επαφές σας και Δρομολογήστε μία Παρουσίαση Demo για να Ανακαλύψουν και οι Πελάτες σας τις Απεριόριστες Δυνατότητες της Εφαρμογής!

Γιατί ΤΕΣΑΕ & Pegasus - Παρουσίαση Λύσης - Πρατήρια Υγρών Καυσίμων σε 30"

Ελάτε & εσείς στο Δίκτυο  #PegasusTechnology

Ενδιαφέρομαι να μάθω Περισσότερα

Πλεονεκτήματα Pegasus Oil ERP:

  • Εξειδικευμένη Λύση αποκλειστικά για τον Κλάδο με εμπειρία πάνω από 20 έτη
  • Επικοινωνία με πλήθος ΕΑΦΔΣΣ οι οποίοι εναρμονίζονται πλήρως με τις διατάξεις για τη Διαβίβαση & Αποστολή των αρχείων τους
  • Δυνατότητα Αμφίδρομης Επικοινωνίας Βυτίων/Υποκαταστημάτων με το Κεντρικό Κατάστημα
  • Μικρή Αγορά/Πλυντήριο σε touch περιβάλλον
  • Βάρδιες Χρηστών- Ταμεία - Παρακολούθηση Συναλλαγών

Το συμβόλαιο ετήσιας υποστήριξης αποτελεί προϋπόθεση, για την εύρυθμη λειτουργία της εφαρμογής Pegasus!

Φροντίστε για την ορθή λειτουργία της επιχείρησής σας λαμβάνοντας:

Φορολογικές/Λογιστικές Ενημερώσεις - Νέα Πρότυπα ανά Κλάδο - Υποστήριξη από Πιστοποιημένους Τεχνικούς

#Ενημερωθείτε #Προετοιμαστείτε #Κινητοποιηθείτε

Τα ηλεκτρονικά Βίβλία της Α.Α.Δ.Ε. (myDATA) είναι πλέον γεγονός!

Ενημερώστε τους πελάτες σας, Προετοιμάστε τους για τη νέα εποχή, Κινητοποιήστε τους, ώστε να είναι έτοιμοι για την όποια αλλαγή!

Κρατήστε "ΖΩΝΤΑΝΗ" την εφαρμογή μηχανογράφησής σας, ενημερώνοντας την πλήρως με όλες τις εξελίξεις! Εμπιστευτείτε την εμπειρία 35 χρόνων, που διαθέτει η TESAE!

Ανανεώστε ΤΩΡΑ το συμβόλαιό σας, πριν να είναι αργά! 

Τιμές Συμβολαίων ανά έκδοση:

Pegasus μElite: 140€ + ΦΠΑ/Έτος

Pegasus ERP Start Up: 265€ + ΦΠΑ/Έτος

Τι μου προσφέρει το Συμβόλαιο Υποστήριξης από την ΤΕΣΑΕ;

           •Αναβαθμίσεις (Λειτουργικές, Φορολογικές/Λογιστικές)

           • Άμεση Υποστήριξη σε Τεχνικά Θέματα από Πιστοποιημένους Τεχνικούς

           • Χωρίς έξτρα Χρεώσεις σε Χρήστες/Τερματικά

           • Χωρίς έξτρα Χρεώσεις για προστιθέμενα Modules

           • Χαμηλότερη Τιμή Συμβολαίου στην Αγορά

 

Ολοκληρωμένη λύση για ξενοδοχεία για να την συνδυάσετε  με το πρόγραμμα εστίασης, για την πλήρη αυτοματοποίηση μεταξύ των τμημάτων.

Με το Pegasus Web App e-Hotel σας δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ξενοδοχείο να ελέγχετε πλήρως κρατήσεις, γεύματα, housekeeping, τιμολόγηση και τις υπόλοιπες λειτουργίες που μπορεί να έχει ένα ξενοδοχείο. Ο συνδυασμός του με το Pegasus Estiasi ERP Start Up, επιτρέπει την άμεση επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων, για μεταφορά χρεώσεων, παραγγελίες πελατών κ.α.

Για το Pegasus e-Hotel Web App
#Απεριόριστες θέσεις εργασίας #Housekeeping #Συμβόλαια Allotment/Commitment #myDATA #Δίγλωσσο Περιβάλλον #Online Updates

Για το Pegasus Estiasi ERP Start Up
#Απεριόριστες θέσεις εργασίας #Εύχρηστη Οθόνη Reception #Εμπορική Διαχείριση #Μεταφορά Χρεώσεων στο Δωμάτιο #Online Updates

Με Pegasus Estiasi ERP Start Up έχετε:

  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w. Επικοινωνία με Ταμειακές Μηχανές, ΕΑΦΔΣΣ, Barcode Scanners κ.α.
  • 3 δωρεάν άδειες για το Pegasus Waiter App (Ασύρματη Παραγγελιοληψία)
  • Οργάνωση Ομάδων, Ειδών και Στήσιμο Τιμοκαταλόγου
  • Οθόνη Reception με Touch Διαμόρφωση - Δυνατότητα παραμετροποίησης πλήκτρων
  • Πλήρη Εμπορική Διαχείριση - Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Συνταγές κ.ο.κ. 
  • Παρακολούθηση κρατήσεων, ώστε να τηρεί το μέγιστο επιτρεπτό αριθμό πελατών στην επιχείρηση
  • Δυνατότητα καταχώρησης ηλεκτρονικού τιμοκαταλόγου (e-menu) με QR Code

Περιγραφή - Λειτουργία Εφαρμογής - Λήψη demo

Με Pegasus Web App e-Hotel έχετε:

  • Πρόσβαση από οπουδήποτε/οποτεδήποτε 24/7/365
  • Απεριόριστοι Χρήστες/Δωμάτια
  • Δυνατότητα Επικοινωνίας με Channel Management (WebHotelier, Hotel Spider)
  • Ολοκληρωμένη Εμπορική Διαχείριση
  • Διαχείριση SPA - Γυμναστηρίου - Υπηρεσιών Αισθητικής  με προσθήκη Pegasus Champion 
  • Δυνατότητα Μαζικής Αποστολής e-mails (mass-mails) & Μαζική Αποστολή SMS
  • Δυνατότητα Γέφυρας με Λογιστικές Εφαρμογές 

Περιγραφή - Λειτουργία Εφαρμογής - Online demo


Όλο το πελατολόγιο της TESAE ενημερώθηκε άμεσα και σε πρώτο χρόνο για τη νέα παράταση αναφορικά με την υποχρεωτική εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων της ΑΑΔΕ myDATA έως τις 30/06/2021, μέσω του - απεσταλμένου προ δύο εβδομάδων - email 'Το myDATA πήρε παράταση μέχρι 30/06/21 - Προετοιμαστείτε άμεσα για τη Λειτουργία του!'

Συνεπείς όπως πάντα στο ... ραντεβού μας με την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωσή σας, έχουμε προβεί στην αναβάθμιση της Μελέτης που αφορά στην Εγκατάσταση & Βασική Παραμετροποίηση του module myDATA.

Τη συγκεκριμένη Μελέτη - που ενημερώνεται συνεχώς - καθώς και όλες τις τελευταίες εξελίξεις που προκύπτουν σχετικά με το myDATA, μπορείτε να τα βλέπετε πατώντας εδώ.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι απαιτούμενες αντιστοιχίσεις μεταξύ των πινάκων της κάθε Pegasus εφαρμογής και των πινάκων του myDATA προκύπτουν αυτοματοποιημένα.

Μπορείτε να δείτε τη σχετική Video Παρουσίαση για την Εγκατάσταση & Βασική Παραμετροποίηση του module myDATA κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα

Ακολουθούν επιγραμματικά κάποιες από τις πρόσφατες αναβαθμίσεις που εμφανίστηκαν στις εφαρμογές Pegasus:

  • Αντιστοίχιση Χαρακτηριστικών Ανά Παραστατικό
  • Διατάξεις Απαλλαγής ΦΠΑ
  • Φόροι /Κρατήσεις
  • Τύποι Ειδών Αποθήκης (εμφανίζονται όλοι οι Τύποι Είδους απευθείας αντιστοιχισμένοι μέσα από το myDATA)
  • Κωδικοί Εξαίρεσης από ΦΠΑ
  • Ορισμός Αποδείξεων
  • Αιτιολογίες Αποδείξεων (δυνατότητα σύνδεσης κάθε Αιτιολογία Απόδειξης με συγκεκριμένη Κατηγορία ΦΠΑ και Τύπο Αιτιολογίας)
  • Καταστήματα Επιχείρησης
  • Αναφορά Αντιστοιχισθέντων καθώς και μη Αντιστοιχισθέντων Πινάκων
Σελίδα 1 από 5

Find Us On Facebook

Κατεβάστε την εφαρμογή απομακρυσμένης υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα με κάποιο απο τα προϊόντα μας η καλέστε μας στο 2310729873.

1. Remote Support - AnyDesk
2. Δοκιμή κάμερας
3. Δοκιμή μικροφώνου

SUPPORT