Υποβολή αιτήσεων έως 31 Οκτωβρίου 2022.

 

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους Υποψήφιους Συνεργάτες της ΤΕΣΑΕ και InfoGate Technologies πως η περίοδος υποβολής Αιτήσεων Χρηματοδότησης

για το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ»  και για τις κατηγορίες αιτήσεων 1, 2 και 3 του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές»

παρατείνεται έως τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022.

Η ΤΕΣΑΕ  και η InfoGate Technologies έχει εγκριθεί επίσημα ως "Πιστοποιημένος Προμηθευτής" της Δράσης και πρόκειται να διαθέσει όλες τις Εφαρμογές Τεχνολογίας Pegasus.

 

Η Δράση κατανέμεται σε τρία (3) επιμέρους Προγράμματα Κρατικών Ενισχύσεων: 

  • Πρόγραμμα Ι: «Ψηφιακά Εργαλεία MME», 
  • Πρόγραμμα ΙΙ: «Ανάπτυξη Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών», 
  • Πρόγραμμα IΙΙ: «Ψηφιακές Συναλλαγές»

Το Πρόγραμμα I «Ψηφιακά Εργαλεία MME» θα παρέχει επιταγές (Vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, με σκοπό την ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της χώρας, μέσα από τη χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων.

Η ΤΕΣΑΕ, προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Τεχνολογίας Pegasus (σε Τοπικά & Διαδικτυακά Λογισμικά) που αφορούν 20 και πλέον κάθετους κλάδους της αγοράς. 

Ως εκ τούτου, προτρέπουμε όλα τα μέλη του Δικτύου Συνεργατών μας και τους Υποψήφιους Συνεργάτες μας, να ακολουθήσουν εγκαίρως τη Διαδικασία Συμμετοχής Προμηθευτών στο Πρόγραμμα . Οι τελικοί πελάτες, ακολουθώντας τη διαδικασία που προβλέπεται για τους ωφελούμενους, μπορούν να λάβουν επιδότηση 90% για τις δαπάνες που αφορούν την αγορά των Εφαρμογών Τεχνολογίας Pegasus.

Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους από τις 22/6/2022 έως και τις 31/10/2022. 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον ιστότοπο της δράσης "Ψηφιακός Μετασχηματισμός" ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Marketing & Πωλήσεων της ΤΕΣΑΕ και της InfoGate Technologies. 

[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Σύγχρονη, εύχρηστη & δοκιμασμένη λύση!

Το Pegasus Elaio ERP Start Up απευθύνεται σε κάθε Ελαιοτριβείο/Ελαιουργείο ή Συνεταιρισμό

που αναζητά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη με σωστή υποστήριξη, έγκαιρη ενημέρωση και πραγματικό Value for Money.

Aποτελεί μια ολιστική προσέγγιση αφού εξυπηρετεί κάθε λειτουργία του απαιτητικού αυτού κλάδου, από την αρχή μέχρι το τέλος κάθε διαδικασίας. 

|

Με τις μοναδικές δυνατότητες Τεχνολογίας Pegasus τίποτα πλέον δε φαντάζει αδύνατο:

  • Εύχρηστη οθόνη Reception για όλες τις καθημερινές λειτουργίες
  • Καταχώρηση - Παρακολούθηση των παραλαβών καρπού
  • Παρακολούθηση Αποθηκών/Δεξαμενών ανά Κατηγορία Ελαιολάδου
  • Εύρεση καθεστώτος αγρότη με βάση το ΑΦΜ
  • Παραγωγή & Τυποποίηση Τελικού Προϊόντος
  • Καταστάσεις ΠΟΠ/ΠΓΕ Ελαιολάδου
  • Επικοινωνία με εκτυπωτές, PDA, Barcode Reader, Ζυγιστικά Μηχανήματα
  • Εμπορική Διαχείριση 
  • Έκδοση όλων των Παραστατικών

|

Πιο συγκεκριμένα, κάθε ελαιοτριβείο - τυποποιητήριο μπορεί να ελέγχει διαδικασίες όπως: Σενάρια Ελαιοποίησης, Παράδοση Ελαιολάδου, Φύλαξη Λαδιού, Διαχείριση Δοχείων/ Δεξαμενών, Μαζική έκθλιψη ελαιοκάρπου, Κοινή Άλεση, Πώληση Λαδιού

Η εφαρμογή διαθέτει ένα ολοκληρωμένο εμπορικό κύκλωμα που εξυπηρετεί κάθε ανάγκη για τον κλάδο, προσφέρει όμως τη δυνατότητα επέκτασης των λειτουργιών σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Μπορεί να δεχτεί κάθε διαθέσιμο Module και να υποστηρίζει λειτουργίες που δεν περιλαμβάνονται στη βασική έκδοση.

Ενδεικτικά παραθέτουμε 3 από τα βασικότερα Extra Modules:

Module Συντήρηση Εξοπλισμού: Απευθύνεται στην εσωτερική οργάνωση των συσκευών που ανήκουν σε μία Επιχείρηση (πχ πάγια). Παρακολουθεί τις συσκευές σας, το ιστορικό των service τους καθώς και τα μελλοντικά τους service. Σας βοηθάει να οργανώσετε τη παρακολούθησή τους και να προγραμματίσετε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στον εξοπλισμό σας. 

Module PDA Client: Διαχείριση των Πακέτων της Αποθήκης από PDA, σε ελάχιστο χρόνο & χωρίς λάθη.

Module P.I.M. (PIM): Φροντίζει για την επικοινωνία της εφαρμογής σας με το site σας και άλλες τοπικές εγκαταστάσεις. (π.χ. υποκαταστήματα τα οποία λειτουργούν ανεξάρτητα και ανταλλάσουν δεδομένα)

Το myDATA μέσα από το Pegasus Ελαιοτριβείο: Η TESAE έχει φροντίσει να ενσωματώσει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για τη διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ, συμπεριλαμβανομένης και της διαβίβασής τους σε πραγματικό χρόνο αμέσως μετά την έκδοσή τους. Επομένως, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταχωρήσετε το παραστατικό και η TESAE αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τα υπόλοιπα, δημιουργώντας και αποστέλλοντας το παραστατικό #myDATA στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Φυσικά, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να έχει πρόσβαση στα παραστατικά που έχουν αποσταλεί στο myDATA, να ελέγξει πληροφορίες αναφορικά με την έκδοση του παραστατικού και τα είδη/υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό κ.ο.κ.


[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Μαζική Διαχείριση Ρούχων, Παρακολούθηση Διαδικασιών και Σύνδεση με myDATA σε μία και μόνο Εφαρμογή;

 

Η κορυφαία λύση του κλάδου με πλήθος ενεργών εγκαταστάσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και υποκαταστημάτων,

έτοιμη να καλύψει τις ανάγκες που συνεχώς προκύπτουν.

 

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα:

  • Πλήρες Εμπορικό Κύκλωμα
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Ορισμός Δρομολογίων & Παρακολούθηση διαδικασιών Delivery
  • Διαχείριση Πρατηρίων, με αναλυτικές ή μαζικές καταστάσεις ρούχων
  • Παρακολούθηση συμβολαίων ανά πελάτη (για μαζική παραλαβή - παράδοση σάκων με ρούχα) 
  • Διαχείριση κατάστασης ανά ρούχο (π.χ. σιδέρωμα, πλύσιμο κλπ.)
  • Οθόνη μαζικής διαχείρισης των ρούχων και αλλαγή κατάστασης
  • Μαζική Διαχείριση Ρούχων με barcodes
  • Αυτόματη μαζική τιμολόγηση των παραδόσεων ανά συμβόλαιο πελάτη
  • Εύκολη και γρήγορη σύνδεση με #myDATA 
  • On-line αναβαθμίσεις ώστε να είναι συνεχώς εναρμονισμένη με τις φορολογικές αλλαγές
  • Κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στον κλάδο των στεγνοκαθαριστηρίων

Δίνει άμεσες απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Πόσους ενεργούς πελάτες έχω;
  • Πόσους πελάτες έχασα φέτος; Γιατί;
  • Ποιες υπηρεσίες αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος;
  • Ποιες υπηρεσίες δημιουργούν πιστό κοινό; 
  • Πόση διαφορά έχω στην απόδοση σε σχέση με πέρυσι;

Extras

  • Module P.I.M.: Με την προσθήκη του Module P.I.M. μπορείτε πλέον να είστε ήσυχοι αναφορικά με την επικοινωνία των κατά τόπους καταστημάτων των πελατών σας! Το Module P.I.M. αποτελεί την ιδανική λύση για την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ διαφόρων υποκαταστημάτων, καθώς προσφέρει την δυνατότητα της On-line πληροφόρησης πολλών τοπικών εγκαταστάσεων, οι οποίες όμως μπορούν και λειτουργούν ανεξάρτητα χωρίς να επηρεάζονται από έλλειψη επικοινωνίας (π.χ. πτώση internet, κόψιμο τηλεπικοινωνιακής γραμμής κ.ο.κ.).
  • Module Retail: To module Pegasus Retail αποτελεί μια εύχρηστη οθόνη εντατικής λιανικής η οποία συνδέεται άμεσα με το εμπορικό κύκλωμα της εφαρμογής και μέσω αυτής εκδίδονται με μεγάλη ευκολία και ταχύτητα οι αποδείξεις που αφορούν λιανικές πωλήσεις. Είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη για να διευκολύνει τις εργασίες κάθε εργαζόμενού και ικανή να μετατρέψει την εντατική λιανική σε παιχνιδάκι! 

Προσεγγίστε εύκολα οποιοδήποτε Στεγνοκαθαριστήριο ή Ταπητοκαθαριστήριο της περιοχής σας με την πιο εξειδικευμένη εφαρμογή της αγοράς! 

Στηρίζουμε το δίκτυο συνεργατών μας προσφέροντας νέα εργαλεία με συνεχή υποστήριξη!

[Video Παρουσίαση - Κατεβάστε το pdf Παρουσίασης - Λήψη demo]


[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2022 18:40

Pegasus Web App e-Transport: Μια Εφαρμογή - Άπειρες δυνατότητες

Γράφτηκε από τον

 

Καταχώρηση φορτωτικών, Διαχείριση Συγκεντρωτικών Φορτωτικών και Δελτίων Αποστολής σε μια και μόνο Εφαρμογή!

-

Εντάξτε τη λύση Pegasus Web App e-Transport στο Χαρτοφυλάκιο σας & αποκτήστε το.

Η κορυφαία λύση του κλάδου με πλήθος ενεργών εγκαταστάσεων ανεξαρτήτως μεγέθους, η οποία καλύπτει τις νέες ανάγκες που συνεχώς προκύπτουν.

 

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα:

  • Γρήγορη και εύκολη καταχώρηση φορτωτικών
  • Μαζική ανάθεση φορτωτικών σε όχημα με ταυτόχρονη εκτύπωση
  • Ορισμός Τιμοκαταλόγου ανα είδος συσκευασίας &  διαδρομή
  • Αυτόματη εύρεση των φορτωτικών από το όχημα και την ημέρα
  • Μαζική Διαχείριση των Αντικαταβολών
  • Δυνατότητα άμεσης αποστολής με email καθώς και επιλογής εκτύπωσης σε φόρμα Α4 - Α5 σε Ελληνικά/Αγγλικά
  • Online Σύνδεση με #myDATA
  • Web εφαρμογή με δυνατότητα πρόσβασης από όλες τις συσκευές (Κινητό – Tablet - PC), ανεξαρτήτως λειτουργικού (Windows – Android)
  • Απεριόριστοι χρήστες, χωρίς καμία επιβάρυνση

Ο κάθε Πελάτης σας μπορεί να παρακολουθεί:

  • Φορτωτικές όπου είναι Εντολέας - Αποστολέας - Παραλήπτης
  • Κατάσταση Φορτωτικής
  • Παρακολούθηση Αξίας Φορτωτικής – όταν είναι και Εντολέας
  • Οικονομική Καρτέλα - Διευθέτηση Υπολοίπων

Για κάθε Οδηγό δίνεται η Δυνατότητα με μία Κίνηση:

  • Παρακολούθησης των Φορτωτικών των Δρομολογίων του
  • Καταχώρηση Τρόπου Είσπραξης
  • Ενημέρωση Κατάστασης Παράδοσης
  • Καταχώρηση Αντικαταβολής
  • Αυτόματη Ενημέρωση Καρτέλας εκάστοτε Πελάτη

Προτεινόμενα Extra Modules:

  • Σύνδεση πολλαπλών καταστημάτων με το Module Καταστήματα
  • Κύκλωμα Προμηθευτών 
  • Διαχείριση Έργων/Project
  • Γέφυρα λογιστικής για άμεση επικοινωνία με το πρόγραμμα του λογιστή (συμβατό με όλα τα λογιστικά προγράμματα)

Γιατί λοιπόν να εμπιστευτείτε την TESAE;

Πολυετής Εμπειρία - Χαμηλό Κόστος Επένδυσης - Άμεση Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση 

Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών - Απεριόριστοι Χρήστες/Τερματικά - Χωρίς Επιπρόσθετες Απαιτήσεις σε H/W

  

[

] 

[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Η Ψηφιακή Αναβάθμιση είναι εδώ με 90% επιδότηση!

Η δράση Ψηφιακός Μετασχηματισμός συνεχίζεται ...

Υποβολή αιτήσεων έως και 14 Σεπτεμβρίου

Ο “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων” βρίσκεται εν εξελίξει και η ΤΕΣΑΕ έχει εγκριθεί επίσημα ως "Πιστοποιημένος Προμηθευτής" 

Η Δράση κατανέμεται σε τρία (3) επιμέρους Προγράμματα Κρατικών Ενισχύσεων: 

  • Πρόγραμμα Ι: «Ψηφιακά Εργαλεία MME», 
  • Πρόγραμμα ΙΙ: «Ανάπτυξη Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών», 
  • Πρόγραμμα IΙΙ: «Ψηφιακές Συναλλαγές»

Το Πρόγραμμα I «Ψηφιακά Εργαλεία MME» θα παρέχει επιταγές (Vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, με σκοπό την ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της χώρας, μέσα από τη χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων.

Η ΤΕΣΑΕ, προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Τεχνολογίας Pegasus (σε Τοπικά & Διαδικτυακά Λογισμικά) που αφορούν 20 και πλέον κάθετους κλάδους της αγοράς. 

Πολύ σύντομα, ολόκληρη η γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών της Τεχνολογίας Pegasus θα είναι διαθέσιμη προς τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δικαιούχους του επιδοτικού προγράμματος.

 Οι τελικοί πελάτες, ακολουθώντας τη διαδικασία που προβλέπεται για τους ωφελούμενους, μπορούν να λάβουν επιδότηση 90% για τις δαπάνες που αφορούν την αγορά των Εφαρμογών Τεχνολογίας Pegasus.

Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους από τις 22/6/2022 έως και τις 14/9/2022. 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον ιστότοπο της δράσης "Ψηφιακός Μετασχηματισμός" ή επικοινωνήστε μαζί μας. 

-

Γιατί λοιπόν να εμπιστευτείτε την TESAE;

Πολυετής Εμπειρία - Χαμηλό Κόστος Επένδυσης - Άμεση Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση 

Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών - Απεριόριστοι Χρήστες/Τερματικά - Χωρίς Επιπρόσθετες Απαιτήσεις σε H/W

[quix id='39' name='Pegasus_Melite_Getit']

Σάββατο, 13 Αυγούστου 2022 22:18

100% πρόσβαση στην επιχείρηση

Γράφτηκε από τον

Κάθε λειτουργία του Pegasus Web App ERP παρέχεται με πρόσβαση από οπουδήποτε - οποτεδήποτε, χωρίς κανέναν περιορισμό.

Έκδοση παραστατικών και διαχείριση όλων των λειτουργιών της επιχείρησης Online!

 

Για να είστε πάντα εντός της επιχείρησης σας!

Το Pegasus Web App είναι μία ολοκληρωμένη εφαρμογή μηχανογράφησης προσβάσιμη στους χρήστες μέσω web browser.

Προσφέρει απόλυτη ελευθερία στην πρόσβαση των δεδομένων από οπουδήποτε, δίνοντας την ευελιξία που χρειάζεται κάθε επιχείρηση στις μέρες μας.

Δυνατότητες: Η εφαρμογή εμπεριέχει ήδη όλες τις λειτουργίες, οι οποίες εξυπηρετούν την καθημερινότητα των επιχειρήσεων και συνεχώς αναπτύσσονται. Η προσθήκη νέων λειτουργιών γίνεται είτε με τη λήψη αναβαθμίσεων (εάν αφορούν στη βασική έκδοση), είτε με την αγορά επιπρόσθετων Modules που εξυπηρετούν κάθε σκοπό. 

Πλεονεκτήματα: Πέρα από την προσβασιμότητα, υπάρχει πληθώρα πλεονεκτημάτων έναντι των τοπικών εγκαταστάσεων (on premise). Κάποια από αυτά είναι το μειωμένο κόστος συντήρησης (πρόσβαση ανεξαρτήτως λειτουργικού συστήμαστος Windows, Android, macOS), οι χαμηλές απαιτήσεις σε εξοπλισμό, το responsive & δίγλωσσο περιβάλλον (ελληνικά - αγγλικά), η ασφάλεια των δεδομένων (φιλοξενούνται σε cloud servers) και η ευκολία στη χρήση τους.

Πλήρης διαχείριση σε cloud περιβάλλον:
 
  • Ολοκληρωμένο Εμπορικό κύκλωμα
  • Ολοκληρωμένο κύκλωμα CRM (Συναλλασσόμενοι, Ημερολόγιο κ.α.)
  • Έκδοση προσφορών
  • Πρόσβαση από κάθε οθόνη pc - tablet - smartphone (responsive)
  • Στατιστικά και Αναφορές
  • Online Updates

Επιπρόσθετα Modules και Λειτουργίες: 

  • Σύνδεση με ΕΑΦΔΣΣ για την έκδοση αποδείξεων λιανικής
  • Απογραφή και διαχείριση αποθήκης
  • Παρακολούθηση Υπολοίπων
  • Επικοινωνία με e-shop Woocommerce 
  • Διαχείριση πολλών καταστημάτων μέσα από την ίδια εφαρμογή
  • Λειτουργία 2 Factor Authentication για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη σύνδεση των χρηστών

myDATA: Το Pegasus Web App επικοινωνεί με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, επιτρέποντας σε κάθε επιχείρηση να διαβιβάζει τα παραστατικά της όπως ορίζει ο νόμος. Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα για αποστολή των παραστατικών μαζικά ακόμη και για αυτά τα οποία είναι προηγούμενης ημερομηνίας, καλύπτοντας την υποχρέωση που προκύπτει για τις επιχειρήσεις.

Θέλετε να δείτε περισσότερα;
Δοκιμάστε το demo - Δείτε τις μελέτες - Δείτε τα βίντεο
(Κωδικοί για το demo: Όνομα Χρήστη / Συνθηματικό: admin / tesae!@#) 

Το Pegasus Oil ERP Start Up αποτελεί εφαρμογή - σταθμό κι έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των Πρατηριούχων ... 

παρέχοντας δυνατότητες όπως:

- Απεριόριστο πλήθος χρηστών και τερματικών

- Αυτόματη Δημιουργία Αρχείου και Αποστολή Συναλλαγών στον ΗΦΑΙΣΤΟ

- Αυτόματη ενημέρωση του λογιστηρίου από τα παραστατικά πώλησης και αγοράς

- Δυνατότητα Αμφίδρομης Επικοινωνίας Βυτίων/Υποκαταστημάτων με το Κεντρικό Κατάστημα

- Ευέλικτη χρήση με κουμπιά (buttons) / Γρήγορη εξοικείωση του αρχάριου χρήστη από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης

- Επικοινωνία με πλήθος ΕΑΦΔΣΣ, οι οποίοι εναρμονίζονται Πλήρως με τις νέες διατάξεις για τη διαβίβαση & αποστολή των αρχείων τους

- Διαρκής επικοινωνία με τα πιο γνωστά συστήματα Εισροών/Εκροών [π.χ. ΑΦΟΙ ΜΠΟΗ (7Fuel), ΑΤΡΕΑΣ, SPYRIDES (Station Guard) κλπ] για την Έκδοση Τιμολογίων 

Επιπρόσθετες δυνατότητες:

Module P.I.M.: Με την προσθήκη του Module P.I.M. μπορείτε πλέον να είστε ήσυχοι αναφορικά με την επικοινωνία των κατά τόπους καταστημάτων σας! Το Module P.I.M. αποτελεί την ιδανική λύση για την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ διαφόρων υποκαταστημάτων, καθώς προσφέρει την δυνατότητα της On-line πληροφόρησης πολλών τοπικών εγκαταστάσεων, οι οποίες όμως μπορούν και λειτουργούν ανεξάρτητα χωρίς να επηρεάζονται από έλλειψη επικοινωνίας (π.χ. πτώση internet, κόψιμο τηλεπικοινωνιακής γραμμής κ.ο.κ.).


Module Retail: To module Pegasus Retail αποτελεί μια εύχρηστη οθόνη εντατικής λιανικής η οποία συνδέεται άμεσα με το εμπορικό κύκλωμα της εφαρμογής σας και μέσω αυτής μπορείτε να εκδίδετε με μεγάλη ευκολία και ταχύτητα τις αποδείξεις σας που αφορούν σε λιανικές πωλήσεις. Είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη για να διευκολύνει τις εργασίες κάθε εργαζόμενού σας ξεχωριστά και ικανή να μετατρέψει την εντατική λιανική σε παιχνιδάκι!  

#myDATA #ready

  • Προ-παραμετροποιημένη & Καθετοποιημένη εφαρμογή του κλάδου (χρειάζεται μόνο η εισαγωγή των κωδικών myDATA που δημιουργούνται μέσω του λογιστή)
  • Online Δημιουργία και Αποστολή Παραστατικών στο myDATA σε πραγματικό χρόνο
  • Πλήθος εξειδικευμένων Λειτουργιών αποκλειστικά για πρατήρια (Οθόνη Reception, Αυτόματη ενημέρωση του Ήφαιστου, Δυνατότητα σύνδεσης με την Κονσόλα παρακολούθησης αντλιών κ.ά.)

Οι δυνατότητες της εφαρμογής σταματούν, εκεί που τελειώνουν οι απαιτήσεις του επαγγελματία Ξενοδόχου!

-

#Responsive Cloud  #Διαχείριση Κρατήσεων & Καθαρισμών  #Dashboard  #Special Offers  #Μαζική Τιμολόγηση  #myDATA_ready

Η νέα αναβαθμισμένη έκδοση του Pegasus Web App e-Hotel προσφέρει: 

  • Πρόσβαση από παντού & χωρίς κανέναν περιορισμό χρηστών
  • Εύκολη διαχείριση κρατήσεων μέσω του εύχρηστου πλάνου δωματίου
  • Special Offers – Ειδικές Τιμές ανά Season (High/Mid/Low)
  • Έτοιμες φόρμες όλων των παραστατικών που χρειάζεται το ξενοδοχείο
  • Εύκολη τιμολόγηση των επιπλέων παρεχομένων υπηρεσιών απευθείας από την καρτέλα του πελάτη 
  • Δυνατότητα μαζικών τιμολογήσεων και group κρατήσεων
  • Πολυγλωσσική έκδοση της εφαρμογής
  • Καρτέλα Dashboard για πλήρη εικόνα του ξενοδοχείου με στατιστικά καθώς και πρόσβαση στην προσωπική καρτέλα στο myDATA με ένα κλικ

 

#Δυνατότητα Channel Management για επικοινωνία με Booking, Expedia etc. | Επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία της Εφαρμογής Pegasus Hotel Web App με τα Κανάλια (Channels) που έχει επιλέξει το ξενοδοχείο για να προβάλλει τη διαθεσιμότητά του μέσω του Channel Manager WebHotelier! 

 

#Διαχείριση Group | Πλήρης οικονομική διαχείριση με μαζική τιμολόγηση & παρακολούθηση των συναλλαγών σας! Διαχείριση ων Groups που φιλοξενούνται σε συνεργασία με Tour Operators/Agents. Διαχείριση Συμβολαίων (Allotment, Commitment, Cancellation και κάθε άλλο τύπο συμβολαίου)

#module Καταστήματα | Το Web App Module Καταστήματα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη της εφαρμογής Pegasus Web App e-Hotel, να διαχειρίζεται όλα τα καταλύματά του μέσα από την ίδια εφαρμογή, ακόμη και αν αυτά ανήκουν σε διαφορετικό ΑΦΜ. Με την προσθήκη του Module ορίζονται τα διαφορετικά στοιχεία για κάθε κατάλυμα (ΑΦΜ, διεύθυνση, τηλέφωνο, δωμάτια κ.α.) και δημιουργείται ξεχωριστό πλάνο δωματίων. Επιπλέον, οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να έχουν πρόσβαση ΜΟΝΟ στα δεδομένα του καταλύματος το οποίο τους αφορά, αλλά αν είναι χρήστες με προνόμια διαχειριστή να βλέπουν δεδομένα μεμονωμένα για κάθε κατάλυμα ή και συνολικά.

Η εφαρμογή παρέχει επίσης την δυνατότητα εφαρμογής μεθόδων που καλύπτουν την επιχείρηση και στην περίοδο της πανδημίας:

#Αναφορά Ιχνηλάτησης: Αναφορά με όλους του διαμένοντες για μια συγκεκριμένη περίοδo

#Ανέπαφο Check-in: Με αποστολή συνδέσμου στο e-mail ή με τη χρήση QR Code.

#Ανέπαφη Αξιολόγηση: Με αποστολή συνδέσμου στο e-mail ή με τη χρήση QR Code.        

-

Επισκεφθείτε την playlist, για να δείτε όλες τις λειτουργίες της εφαρμογής.

Με πάνω από 38 έτη εμπειρίας στον κλάδο των λογισμικών, στηρίζουμε τους πελάτες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Cloud Περιβάλλον διαχείρισης - Εύκολη έκδοση παραστατικών - Πρόσβαση από οπουδήποτε

Το Pegasus Freelancer Web App αναπτύχθηκε με σκοπό να καλύψει κάθε απαίτηση των επαγγελματιών παροχής υπηρεσιών. Πέρα από την έκδοση παραστατικών παροχής υπηρεσιών, η εφαρμογή περιλαμβάνει κύκλωμα CRM με δυνατότητα καταχώρησης ραντεβού, οθόνη Dashboard με στατιστικά και γραφήματαπλήθος αναφορών ενώ είναι πλήρως responsive και φυσικά συνδέεται άμεσα με το myDATA για τη διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ. Η τεχνολογία στην οποία βασίζεται το Pegasus Freelancer Web App δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επεκτείνει τις δυνατότητες της Εφαρμογής ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής του καθώς είναι συμβατό με όλα τα Web App Modules της TESAE.

 

Κλάδοι στους οποίους απευθύνεται: Ιατροί & Πολυιατρεία - Μηχανικοί, Αρχιτέκτονες και συναφή - Δικηγόροι & Συμβολαιογράφοι - Σύμβουλοι επιχειρήσεων & Λογιστικά γραφεία - Παραϊατρικά επαγγέλματα - Parking - Ξενοδοχεία, Πανσιόν & Ενοικιαζόμενα Δωμάτια - Εκπαιδευτήρια & Φροντιστήρια - Γραφεία Τελετών - Σχολές Οδήγησης

 

Γιατί να ασχοληθείτε με τους παραπάνω κλάδους; Η μέχρι τώρα νομοθεσία επέτρεπε στους κλάδους παροχής υπηρεσιών να εκδίδουν τα παραστατικά τους χωρίς τη χρήση ΕΑΦΔΣΣ ή Ταμειακής Μηχανής. Με την εφαρμογή του myDATA, γεννάται η ανάγκη διαβίβασης των παραστατικών αυτών στην ΑΑΔΕ και κατ' επέκταση η έκδοσή τους ηλεκτρονικά. 

 

Γιατί  το Freelancer; Το Pegasus Freelancer Web App είναι σχεδιασμένο για να το διαχειρίζονται ακόμη και χρήστες που δεν έχουν καμία εξοικείωση με την τεχνολογία. Είναι πολύ απλό στην εγκατάσταση / παραμετροποίηση γλιτώνοντας χρόνο και υψηλά κόστη τεχνικής υποστήριξης. Επιλέον συνδυάζει:

 

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα:

  • Άμεση έναρξη λειτουργίας και άριστη τεχνική υποστήριξη 
  • Καταχώρηση απεριορίστων χρηστών και δεδομένων χωρίς επιπλέον χρεώσεις
  • Πρόσβαση από παντού καθώς η εφαρμογή είναι συμβατή με IOS και Android συσκευές.
  • Εύκολη παραμετροποίηση της εφαρμογής καλύπτοντας κάθε ανάγκη
  • Δυνατότητα επέκτασης λειτουργιών με την προσθήκη αντίστοιχων modules
  • Αποστολή των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA εύκολα και σε πραγματικό χρόνο

Μάθε τα πάντα για το Pegasus Freelancer Web App - Επωφελήσου από το διαθέσιμο υλικό 

Γνωρίστε την Εφαρμογή - Εκφράστε το ενδιαφέρον σας - Δοκιμάστε το Online Demo - Κατεβάστε το pdf Παρουσίασης - Δείτε τη video Παρουσίαση της Εφαρμογής

Σάββατο, 13 Αυγούστου 2022 21:40

Pegasus Estiasi ERP: Η απόλυτη λύση για χώρους εστίασης!

Γράφτηκε από τον

Take Away, Ασύρματη Παραγγελιοληψία, Delivery, Εμπορική Διαχείριση σε μια και μόνο Εφαρμογή;  

Pegasus Estiasi ERP! Η κορυφαία λύση του κλάδου με πλήθος ενεργών εγκαταστάσεων ανεξαρτήτως μεγέθους, η οποία καλύπτει τις νέες ανάγκες που συνεχώς προκύπτουν.

Δυνατότητες και Πλεονεκτήματα

  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w. Επικοινωνία με Ταμειακές Μηχανές, ΕΑΦΔΣΣ, Barcode Scanners κ.α.
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο σε ελάχιστο χρόνο - Αναγνώριση κλήσης με modem
  • 3 δωρεάν άδειες για το Pegasus Waiter App (Ασύρματη Παραγγελιοληψία)
  • Οργάνωση Ομάδων, Ειδών και Στήσιμο Τιμοκαταλόγου
  • Οθόνη Reception με Touch Διαμόρφωση - Δυνατότητα παραμετροποίησης πλήκτρων
  • Πλήρη Εμπορική Διαχείριση - Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Συνταγές κ.ο.κ. 
  • Ενσωματωμένο Κύκλωμα Επιβράβευσης Πελατών. Συλλογή Πόντων & Έκδοση Δωροεπιταγών
  • Παρακολούθηση κρατήσεων, ώστε να τηρεί το μέγιστο επιτρεπτό αριθμό πελατών στην επιχείρηση
  • Δυνατότητα καταχώρησης ηλεκτρονικού τιμοκαταλόγου (e-menu) με QR Code.
  • Άριστη επιλογή για επιχειρήσεις όπως, Εστιατόρια, Καφετέριες, Ταχυφαγία, Πιτσαρίες, Ταβέρνες, Bar, Καντίνες, Ιχθυοπωλεία - Ψησταριές, Beach Bar, Ξενοδοχεία

 

[Video Παρουσίαση - Κατεβάστε το pdf Παρουσίασης - Λήψη demo]

Το myDATA μέσα από το Pegasus EstiasiΗ TESAE έχει φροντίσει εδώ και καιρό να ενσωματώσει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται για τη διαβίβαση των παραστατικών στην ΑΑΔΕ, συμπεριλαμβανομένης και της διαβίβασής τους σε πραγματικό χρόνο αμέσως μετά την έκδοσή τους. Επομένως, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καταχωρήσετε το παραστατικό και η TESAE αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τα υπόλοιπα, δημιουργώντας και αποστέλλοντας το παραστατικό myDATA στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Φυσικά, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να έχει πρόσβαση στα παραστατικά που έχουν αποσταλεί στο myDATA, να ελέγξει πληροφορίες αναφορικά με την έκδοση του παραστατικού και τα είδη/υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό κ.ο.κ.

Σελίδα 1 από 7