Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2022 10:30

Pegasus Web App e-Hotel: Η διαχείριση πολλαπλών κρατήσεων δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη υπόθεση!

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Αμφίδρομη επικοινωνία της ξενοδοχειακής εφαρμογής, που λύνει τα χέρια στους επαγγελματίες του χώρου, με Channel Manager!

Εμείς στην TESAE γνωρίζουμε πόσο απαιτητική και χρονοβόρα μπορεί να είναι για τους επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου η διαχείριση πολλαπλών κρατήσεων, ιδίως σε περιόδους υψηλής ζήτησης, και για αυτό εμπλουτίζουμε την εφαρμογή Pegasus Web App e-Hotel με ακόμα περισσότερες δυνατότητες!

Δώστε στους πελάτες σας την δυνατότητα να επικοινωνεί η εφαρμόγη τους με τον Channel Manager της επιλογής τους και να ενημερώνουν αυτόματα, γρήγορα και χωρίς κόπο την διαθεσιμότητα των καταλυμάτων καθώς και τα αιτήματα κρατήσεων τους μέσω της εφαρμογής!

Διαθέτει ήδη ο πελάτης σας συνεργασία με κάποιον από τους μεγαλύτερους channel managers;Η ΤΕΣΑΕ έχει ήδη έτοιμη την λύση.

Προσθέστε απλά τα Web App Modules επικοινωνία με Channel Manager και λύστε τα χέρια τους! 

     PE.00.588 Επικοινωνία με WebHotelier

    PE.00.070 Επικοινωνία με Hotelspider

PE.00.125 Επικοινωνία με Octorate

Οι παραπάνω επικοινωνίες έχουν ήδη αυτοματοποιηθεί σε συνεργασία με τους παρόχους και συνεχώς προστίθενται νέοι.

Σε περίπτωση που ο πελάτης σας έχει ήδη κάποια συνεργασία με άλλον πάροχο, η διαδικασία επικοινωνίας μπορεί να ρυθμιστεί επιτόπου, αφού έρθουν σε επαφή το τεχνικό τμήμα της ΤΕΣΑΕ με το αντίστοιχο του Channel Manager. 

-

Ποια η διαδικασία μεταφοράς δεδομένων από τον channel manager του πελάτη σας με την εφαρμογή: Η παρουσία του καταλύματος σε διάφορα booking engines (όπως booking.com, expedia, agoda, airbnb κ.α.) απαιτεί αρκετό χρόνο για τη σωστή οργάνωση των κρατήσεων και την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με τη διαθεσιμότητα του καταλύματος.

Η ύπαρξη ενός channel manager βοηθάει ώστε το κατάλυμμα να προωθηθεί σωστά και να γίνει ορθή διαχείριση των κρατήσεων.

Με την αμφίδρομη επικοινωνία του channel manager με την εφαρμογή Pegasus Web App e-Hotel αποφεύγονται οι χειροκίνητες κρατήσεις μέσω email αφού το πλάνο δωματίων ενημερώνεται αυτόματα για εισερχόμενα αιτήματα κρατήσεων, ενημερώνονται άμεσα οι διαθεσιμότητες των προσφερόμενων δωματίων  από την εφαρμογή καθώς επίσης αποφεύγονται οι διπλοκρατήσεις ειδικά σε περιόδους με πολύ μεγάλο όγκο κρατήσεων.

Έτσι οι πελάτες σας μπορούν να διαχειρίζονται κρατήσεις από πολλαπλά κανάλια μέσα από την άνεση της εφαρμογής Pegasus Web App e-Hotel!

Ενδιαφέρεσαι για τη δυνατότητα Channel Manager;
Δες τα βίντεο για την εφαρμογή και τον τρόπο μεταφοράς κρατήσεων εδώ.
 
Διαβάστηκε 292 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2022 10:32
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια