Το myDATA απασχολεί πλέον κάθε ελληνική επιχείρηση και σε αυτό δε θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση Συνεργεία, Φανοποιεία και εταιρείες εμπορίας Ανταλλακτικών.
Εκτός φυσικά από την επικοινωνία με το myDATA σε πραγματικό χρόνο, το Pegasus Service ERP έρχεται να βελτιώσει ένα πλήθος χρονοβόρων μέχρι σήμερα διαδικασιών, διευκολύνοντας έτσι την καθημερινότητα κάθε επιχείρησης που θα το εμπιστευτεί.
Το Pegasus Service ERP σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με γνώμoνα τις ιδιαίτερες ανάγκες των Συνεργείων Οχημάτων και απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση του κλάδου ανεξαρτήτως μεγέθους και δυναμικής που αναζητά μία λύση άρτια και αξιόπιστη, με σωστή υποστήριξη και πραγματικό value for money!
Video Παρουσίαση - Λήψη demo- Προωθητικό pdf
Τι κερδίζει ένα συνεργείο επιλέγοντας την εξειδικευμένη εφαρμογή Pegasus Service ERP;
Διαχείριση Εισερχομένων-Εξερχομένων Οχημάτων σε επίπεδο Service:
Ιστορικό Επισκευών - Καταγραφή Εργασιών/ Ανταλλακτικών που χρησιμοποιούνται - Προγραμματισμός Επόμενου Service & Δυνατότητα Αποστολής email/sms - Πλήρης εικόνα των εργασιών που έχουν γινει σε ένα όχημα ακόμη και σε αλλαγή ιδιοκτήτη!
Διαχείριση Αποθήκης:
Ανταλλακτικά / Υπηρεσίες - Πλήρης εικόνα του αποθέματος ανά Είδος - Πολλαπλοί Κωδικοί Ειδών [Barcodes, Κωδικοί Προμηθευτών, Εργοστασιακοί Κωδικοί κτλ] - Πολλαπλοί Αποθηκευτικοί Χώροι [Κεντρική Αποθήκη, Service κλπ].
Οικονομικά:
Πελάτες-Προμηθευτές, Παραγγελίες [Back Orders], Οικονομικές Καρτέλες, Προγραμματισμός Εισπράξεων - Πληρωμών με το ενσωματωμένο module CRM , Εικόνα Επιχείρησης, Πλήθος Αναφορών για κάθε κατηγορία καταχωρήσεων.
Οργάνωση Γραμματείας:
Προγραμματισμός RV - Πλάνο Ραντεβού Τεχνικών - Δυνατότητα σύνδεσης με Τηλεφωνικό Κέντρο - CRM με δυνατότητα ενσωμάτωσης ερωτηματολογίου - Δραστηριότητα Ραντεβού που μετατρέπεται άμεσα σε Εντολή Επισκευής - Εύκολη έκδοση παραστατικών και αποστολή στο myDATA σε πραγματικό χρόνο - Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες με μειωμένα περιθώρια λαθών που εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο.