Αφού έχετε καταχωρήσει το παραστατικό σας και είτε το έχετε στείλει ή είτε όχι στο myDATA μπορεί να θελήσετε να επανεκτυπώσετε το παραστατικό σας. Σε πολλές περιπτώσεις ο εκτυπωτής σας μπορεί να παρουσιάσει αστοχία ή να τελειώσει το αναλώσιμο και να μην εκτυπωθεί σωστά το παραστατικό. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να κάνετε επανεκτύπωση του παραστατικού ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα :
1. Επιλέγετε μέσα απο το πρόγραμμα Pegasus απο την οριζόντια ή κάθετη μπάρα μενού :
Παραστατικά --> Παραστατικά πελατών (οριζόντιο μενού)
Πελάτες --> Παραστατικά (Κάθετο πλαϊνό μενού)
2. Επιλέξτε απλά το παραστατικό που θέλετε να εκτυπώσετε και χωρίς να το ανοίξετε κάντε κλικ στο κουμπί "Menu" --> "F4:Άποψη παραστατικού" (δεξιά κάθετη μπάρα του παραθύρου "Παραστατικά Πελατών")
3. Θα εμφανιστεί το παράθυρο με το πλήρες παραστατικό και στην δεξιά μπάρα θα δείτε πως υπάρχει διαθέσιμο το κουμπί "Επανεκτύπωση Παραστατικού".
Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2022 23:03
Pegasus μElite : Πώς γίνεται η επανεκτύπωση παραστατικού;
Γράφτηκε από τον Albanidis Dim. Konstantinos
Κατηγορία
Pegasus Retail Start Up - TESAEgroup
Ετικέτες

Τελευταία άρθρα από τον/την Albanidis Dim. Konstantinos
- Προβολή Οθόνης Κινητού σε Υπολογιστή ή Smart TV: Ο Οδηγός Βήμα-Βήμα
- Αξιοποιώντας το Lightshot : Πώς να Κάνεις Στιγμιότυπα Οθόνης με Ευκολία
- Προστασία Από Απάτες Phishing: Ασφαλείς Συμβουλές για Πελάτες Εθνικής Τράπεζας
- Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο: Πώς να Αναγνωρίζετε phising από την Εθνική Τράπεζα
- Προστασία από Phishing: Αποφυγή Απομιμήσεων ΕΛΤΑ
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια