Αφού έχετε καταχωρήσει το παραστατικό σας και είτε το έχετε στείλει ή είτε όχι στο myDATA μπορεί να θελήσετε να επανεκτυπώσετε το παραστατικό σας. Σε πολλές περιπτώσεις ο εκτυπωτής σας μπορεί να παρουσιάσει αστοχία ή να τελειώσει το αναλώσιμο και να μην εκτυπωθεί σωστά το παραστατικό. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να κάνετε επανεκτύπωση του παραστατικού ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα :
1. Επιλέγετε μέσα απο το πρόγραμμα Pegasus απο την οριζόντια ή κάθετη μπάρα μενού :
Παραστατικά --> Παραστατικά πελατών (οριζόντιο μενού)
Πελάτες --> Παραστατικά (Κάθετο πλαϊνό μενού)
2. Επιλέξτε απλά το παραστατικό που θέλετε να εκτυπώσετε και χωρίς να το ανοίξετε κάντε κλικ στο κουμπί "Menu" --> "F4:Άποψη παραστατικού" (δεξιά κάθετη μπάρα του παραθύρου "Παραστατικά Πελατών")
3. Θα εμφανιστεί το παράθυρο με το πλήρες παραστατικό και στην δεξιά μπάρα θα δείτε πως υπάρχει διαθέσιμο το κουμπί "Επανεκτύπωση Παραστατικού".
Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2022 23:03
Pegasus μElite : Πώς γίνεται η επανεκτύπωση παραστατικού;
Γράφτηκε από τον Albanidis Dim. Konstantinos
Κατηγορία
Pegasus Retail Start Up - TESAEgroup
Ετικέτες

Τελευταία άρθρα από τον/την Albanidis Dim. Konstantinos
- Δημιουργία Προγράμματος Αιθουσών Στο Pegasus Web App Gym
- Freespirits Services - Αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο του κινητού σας με το MyPhoneExplorer
- Freespirits Services - Υπηρεσία Azuracast και πακέτα streaming
- Freespirits Services - Γνωρίστε την υπηρεσία streaming Azuracast
- Πως να ενεργοποιήσετε τα Windows ή το πακέτο Office? Οδηγός Χρήσης
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια