Το πρόγραμμα μElite καθώς και το Retail Start up διαθέτουν την δυνατότητα αυτόματης αποστολής / διαβίβαση των παραστατικών κατά την έκδοση τους. Υπάρχουν όμως πολλοί λόγοι που ίσως χρειαστεί να στείλουμε μή αυτόματα τα παραστατικά μας. Οι λόγοι αυτοί μπορεί να είναι οι παρακάτω
- Προσωρινή διακοπή στο internet ή και βλάβη στην γραμμή
- Δυσλειτουργία του υπολογιστή και αποτυχία ολοκλήρωσης της διαδικασίας (επανεκκίνηση, πρόβλημα στην κάρτα δικτύου κ.λ.π.)
- Προσωρινή δυσλειτουργία της πλατφόρμας MyData και αποτυχία επικοινωνίας με την υπηρεσία
Οπότε για να στείλετε / διαβιβάσετε τα παραστατικά στην πλατφόρμα MyData ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα όπως περιγράφονται στο παρακάτω βίντεο / παρουσίαση
Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2022 10:26
Pegasus μElite : Μη αυτόματη αποστολή παραστατικών στο MyData
Γράφτηκε από τον Albanidis Dim. Konstantinos
Κατηγορία
Pegasus Retail Start Up - TESAEgroup
Τελευταία άρθρα από τον/την Albanidis Dim. Konstantinos
- Χρήση Section και Template με Elementor στο WordPress
- Χρήση του TranslatePress για την μετάφραση του WordPress site σας
- Πώς να τροποποιήσετε την καταχώρησή σας στο FlyUp.gr
- Καθορισμός Τύπου Είδους στο Pegasus μElite ή Retail: Ολοκληρωμένος Οδηγός
- Οδηγός Επαναποστολής Παραστατικού με το Pegasus μElite ή Retail στο Mydata
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια