-Το παρακάτω βίντεο είναι η περίληψη μίας πολύπλοκης και εξειδικευμένης εργασίας.Η επισκευή του υπολογιστή σας από μη ειδικευμένο τεχνικό μπορεί να τον καταστήσει άχρηστο.Ρωτήστε για το κόστος επισκευής στο κοντινότερο εξειδικευμένο κατάστημα πριν δοκιμάσετε εσείς ή κάποιος άλλος την επισκευή!!!
Τα περισσότερα προβλήματα στην κονσόλα σας προκύπτουν λόγω ελλιπούς συντήρησης και τακτικών ελέγχων. Ο καθαρισμός, η συντήρηση και ο προληπτικός έλεγχος του υλικού κοστίζει ελάχιστα σε σχέση με την επισκευή της βλάβης που θα προκύψει όταν αυτό παραμελείται.
- Ζεσταίνεται και σβήνει μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας?
- Κολλάει τυχαία?
- Δεν ανοίγει?
- Έπεσε πάνω καφές, πορτοκαλάδα, χυμός ή άλλο υγρό?
- Ανάβουν λαμπάκια αλλά δεν έχετε εικόνα?
- Κάνει τυχαίες επανεκκινήσεις?
- Έσπασε η οθόνη σας?
- Δεν λειτουργεί το DRIVE?
- Η μπαταρία δεν διαρκεί ή δεν λειτουργεί?
- Δυσκολεύεστε να συνδεθείτε σε ασύρματα δίκτυα?
- Προβλήματα με τη μητρική πλακέτα?
- Δεν λειτουργούν οι usb θύρες?
- Παίζει τα DVD αλλά όχι τα παιχνίδια BlueRay
Αναλαμβάνουμε να επισκευάσουμε και να λύσουμε κάθε πιθανό πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με την κονσόλα σας στο χαμηλότερο κόστος αγοράς.
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα φροντίσουμε να παραλάβουμε τον υπολογιστή σας το συντομότερο δυνατό αλλά και να σας το επιστρέψουμε μόλις αυτό είναι έτοιμο.
Όλα τα ανταλλακτικά μας είναι γνήσια και καλύπτονται από εγγύηση ενός έτους.
• Για να γίνει παραγγελία ανταλλακτικού θα πρέπει να έχει αυτό προπληρωθεί
• Το ανταλλακτικό καλύπτεται από 1 χρόνο εγγύηση καλής λειτουργίας
• Ο χρόνος ολοκλήρωση επισκευής από την παραγγελία του ανταλλακτικού κυμαίνεται από 25 μέχρι και 35 ημέρες.
• Σε περίπτωση μη αποδοχής της παρακάτω πρότασης παραλαμβάνεται τον υπολογιστή σας χωρίς καμία επιβάρυνση για τον έλεγχο και τις εργασίες επισκευής που έχουν γίνει.
-Το παρακάτω βίντεο είναι η περίληψη μίας πολύπλοκης και εξειδικευμένης εργασίας.Η επισκευή του υπολογιστή σας από μη ειδικευμένο τεχνικό μπορεί να τον καταστήσει άχρηστο.Ρωτήστε για το κόστος επισκευής στο κοντινότερο εξειδικευμένο κατάστημα πριν δοκιμάσετε εσείς ή κάποιος άλλος την επισκευή!!!
Διαβάστηκε 2345 φορές
Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2018 23:35
Στην κεντρική μπάρα αναζήτησης γράψτε μία "λέξη κλειδί" σχετικά με το είδος ή υπηρεσία που ψάχνετε.
Περιμένετε 2-3 δευτερόλεπτα και χωρίς να χρειαστεί να πατήσετε κάποιο κουμπί το σύστημα θα σας δείξει τα πιθανά αποτελέσματα.
Το προϊόν είναι διαθέσιμο?
Όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα με βάση το απόθεμα που εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος. Κάθε μισή ώρα πραγματοποιείται αυτόματη ενημέρωση αποθέματος. Από τη στιγμή που ολοκληρώνεται η αγορά και η πληρωμή ενός προϊόντος, αυτό δεσμεύεται αυτόματα και αφαιρείται από το συνολικό απόθεμα. Σε ορισμένα προϊόντα, μπορεί να δείτε την ένδειξη 'Τελευταίο' ή 'Απομένουν 2 τεμάχια'. Αυτή η ένδειξη είναι ακριβής και ενδέχεται να αλλάξει στην επόμενη ενημέρωση του αποθέματος.
Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου?
1. Μπορείτε να κάνετε κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς.
2. Μπορείτε να πληρώσετε με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας
3. Μπορείτε να κάνετε πληρωμή σε POS στο φυσικό μας κατάστημα
4. Με χρήση μετρητών στο φυσικό μας κατάστημα
Να σας στείλω γραπτώς το αίτημα/απορία μου ή να σας καλέσω?
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Για την καλύτερη οργάνωση, εκτίμηση και διεκπεραίωση του αιτήματός σας, προτείνουμε να μας το στείλετε γραπτώς είτε μέσω email είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ο γραπτός λόγος έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς μας επιτρέπει να εξετάζουμε τα αιτήματα με προσοχή, να τα καταγράφουμε σωστά και να διασφαλίζουμε ότι δεν θα παραβλεφθεί καμία λεπτομέρεια. Αν παρόλα αυτά προτιμάτε να μας καλέσετε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά.
Υπάρχει εγγύηση για τα καινούρια προϊόντα?
Όλα τα καινούρια προϊόντα αλλά και συστήματα όπως φορητοί και σταθεροί υπολογιστές καθώς και οι οθόνες και οι εκτυπωτές καλύπτονται απο τουλάχιστον 24μηνη εγγύηση. Σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης με επιπλέον κόστος.
Σε περιπτώσεις που το σύστημα συνοδεύεται ή περιλαμβάνει μπαταρία (π.χ. τα κινητά τηλέφωνα, smartwatch, ηλεκτρικά πατίνια κ.α.) αυτή καλύπτεται απο εγγύηση καλής λειτουργίας 6 μηνών.
Το τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής αρκεί για να ελέγξουμε το υλικό σας και να προχωρήσουμε σε επισκευή ή αντικατάσταση εντός της περιόδου εγγύησης καλής λειτουργίας. Σε κάθε περίπτωση και με δικό σας αίτημα μπορούμε να σας στείλουμε επιπλέον υπογεγραμμένο και σφραγισμένο έντυπο με τους όρους της εγγύησης για την συσκευή που επιλέξατε.
Παρακάτω παρουσιάζονται συνοπτικά κάποιες απο τις περιπτώσεις που η εγγύηση παύει να ισχύει.
Η εγγύηση δεν ισχύει για το εγκατεστημένο software.
Η εγγύηση δεν ισχύει όταν έχουν αφαιρεθεί οι σφραγίδες ασφαλείας ή έχει αποσυναρμολογηθεί η συσκευή.
Η εγγύηση δεν ισχύει σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή ατυχημάτων όπως η ρίψη υγρών, πτώσεις, κεραυνοπτώσεις, υπερτάσεις κ.α.
Υπάρχει εγγύηση για τα ανακατασκευασμένα συστήματα?
Ναι όλα τα ανακατασκευασμένα συστήματα όπως φορητοί και σταθεροί υπολογιστές καθώς και οι οθόνες και οι εκτυπωτές καλύπτονται απο τουλάχιστον 12μηνη εγγύηση. Σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης με επιπλέον κόστος.
Το τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής αρκεί για να ελέγξουμε το υλικό σας και να προχωρήσουμε σε επισκευή ή αντικατάσταση εντός της περιόδου εγγύησης καλής λειτουργίας. Σε κάθε περίπτωση και με δικό σας αίτημα μπορούμε να σας στείλουμε επιπλέον υπογεγραμμένο και σφραγισμένο έντυπο με τους όρους της εγγύησης για την συσκευή που επιλέξατε.
Παρακάτω παρουσιάζονται συνοπτικά κάποιες απο τις περιπτώσεις που η εγγύηση παύει να ισχύει.
Η εγγύηση δεν ισχύει για το εγκατεστημένο software σε περιπτώσεις υπολογιστών.
Η εγγύηση δεν ισχύει όταν έχουν αφαιρεθεί οι σφραγίδες ασφαλείας ή έχει αποσυναρμολογηθεί η συσκευή.
Η εγγύηση δεν ισχύει σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή ατυχημάτων όπως η ρίψη υγρών, πτώσεις, κεραυνοπτώσεις, υπερτάσεις κ.α.
Ποιές είναι οι ώρες λειτουργίας του φυσικού καταστήματος?
Το κατάστημα είναι ανοιχτό καθημερινές απο τις 10:00 το πρωϊ εώς τις 17:30 το απόγευμα. Επιπλέον απογευματινές ώρες απο τις 19:30 εώς τις 23:30 το βράδυ όλες τις καθημερινές. Το Σάββατο θα μας βρείτε απο τις 12:00 το πρωϊ εώς τις 15:00 και απο τις 18:00 εώς τις 23:00 το βράδυ.
Μπορώ να στείλω τον φορητό υπολογιστή μου για επισκευή?
Φυσικά, μπορείτε να πακετάρετε καλά τον φορητό υπολογιστή και να μας τον στείλετε. Τα έξοδα αποστολής είναι δική σας επιβάρυνση. Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε την μπαταρία και το τροφοδοτικό ώστε η διάγνωση και ο συνολικός έλεγχος να είναι πλήρης. Ο υπολογιστής θα ελεγχθεί και θα ενημερωθείτε για το κόστος επισκευής. Αν το κόστος είναι απαγορευτικό ή δεν επιθυμείτε να προχωρήσουμε στην επισκευή, σας επιστρέφουμε το σύστημα και χρεώνεστε μόνο με τα έξοδα παραλαβής.
Ποια είναι τα ταχυδρομικά στοιχεία της επιχείρησης για αποστολή δεμάτων?
Τα στοιχεία αποστολής δεμάτων για την InfoGate Technologies είναι τα παρακάτω
InfoGate Technologies
Αλμπανίδης Δημ. Κωνσταντίνος
Πόντου 37
Νέα Μεσημβρία
Τ.Κ. 57011
Θεσσαλονίκη
Υπάρχει δυνατότητα να παραλάβετε τον υπολογιστή ή εκτυπωτή μου για επισκευή?
Ναι μπορούμε να παραλάβουμε εμείς από τον χώρο σας τον φορητό ή σταθερό υπολογιστή σας, ή και τον εκτυπωτή για επισκευή αν βρίσκεστε εντός νομού Θεσσαλονίκης. Καλέστε μας και θα παραλάβουμε τον φορητό ή σταθερό σας υπολογιστή για διάγνωση με χρέωση 15€ + Φ.Π.Α. Σε περίπτωση που δεν γίνει αποδεκτό το κόστος επισκευής σας επιστρέφουμε την συσκευή χωρίς επιπλέον χρέωση.
Επισκευάζετε φορητούς υπολογιστές?
Μπορούμε να επισκευάσουμε σχεδόν οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει στον φορητό υπολογιστή σας. Από μια σπασμένη οθόνη LCD, ένα χαλασμένο βύσμα τροφοδοσίας έως και την αφαίρεση κάποιου ιού.
Προσφέρουμε άμεση και επαγγελματική εξυπηρέτηση για κάθε τύπο υπολογιστή. Οι υπηρεσίες μας στην επισκευή laptop χαρακτηρίζονται από την άμεση επαγγελματική εξυπηρέτηση αλλά και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά.
Μπορείτε να μας φέρετε το laptop σας στον χώρο μας, να μας το στείλετε με courier ή να μας καλέσετε ώστε να το παραλάβουμε εμείς από τον χώρο σας με μία μικρή επιπλέον επιβάρυνση.
Επισκευάζετε UPS?
Η επισκευή ενός UPS, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι ασύμφορη σε σύγκριση με την αγορά ενός καινούριου. Ωστόσο, αν το μόνο πρόβλημα είναι η φθορά της μπαταρίας, κάτι που είναι φυσιολογικό μετά από 18 έως 24 μήνες χρήσης, τότε μπορείτε απλά να την αντικαταστήσετε.
Εάν επιθυμείτε να αναλάβουμε εμείς την αντικατάσταση, παρακαλούμε να μας στείλετε τα χαρακτηριστικά του UPS, για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το συνολικό κόστος.
Εναλλακτικά, μπορείτε να αφαιρέσετε την μπαταρία, να επιλέξετε την αντίστοιχη από την ιστοσελίδα μας και να προχωρήσετε σε παραγγελία και αντικατάσταση.
Μπορείτε να μας στείλετε προτιμολόγιο?
Φυσικά, μπορούμε να σας στείλουμε ένα προτιμολόγιο. Στείλτε μας τα στοιχεία της επιχείρησης ή απλά το ΑΦΜ με το αίτημα σας στο [email protected] και άμεσα θα σας στείλουμε ένα προτιμολόγιο προπαραγγελίας.
Μπορείτε να εκδώσετε τιμολόγιο χωρίς Φ.Π.Α.για την παραγγελία μου?
Φυσικά. Θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα ώστε να γίνει έκδοση παραστατικού χωρίς Φ.Π.Α.
1. Προχωρήσετε την παραγγελία σας δεσμεύοντας το προϊόν μέσα από το κατάστημα επιλέγοντας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
2. Στην παραγγελία σας θα πρέπει να προσθέσετε την σημείωση πως επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου και το άρθρο σύμφωνα με το οποίο απαλλάσσεστε από το Φ.Π.Α. (πιθανότατα το άρθρο 39Α). Καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον λογιστή σας μιας και θα πρέπει και το προϊόν που έχετε επιλέξει να καλύπτεται απο το συγκεκριμμένο άρθρο απαλλαγής.
3. Έπειτα θα πρέπει να στείλετε την εικόνα της επιχείρησης μέσα από το mytaxis στο [email protected] και θα σας σταλεί το συνολικό ποσό που θα πρέπει να καταθέσετε ώστε να προχωρήσει η παραγγελία σας.
Το τιμολόγιο θα εκδοθεί στα στοιχεία σας και με ενημέρωση του mydata για την σχετική διάταξη απαλλαγής Φ.Π.Α.
Μπορείτε να με βοηθήσετε απομακρυσμένα?
Φυσικά! Μπορούμε να σας παρέχουμε απομακρυσμένη υποστήριξη μέσω τηλεδιάσκεψης, email ή με απομακρυσμένη πρόσβαση στον υπολογιστή σας, εφόσον χρειαστεί. Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Βήμα 1ο: Περιγράψτε αναλυτικά το πρόβλημα που θέλετε να επιλύσουμε ή την εργασία που επιθυμείτε να ολοκληρωθεί, στέλνοντας ένα email στο [email protected]. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, καθώς και τα στοιχεία τιμολόγησης, εάν χρειάζεται να εκδοθεί σχετικό παραστατικό.
Βήμα 2ο: Θα σας αποσταλεί μια αναλυτική προσφορά με το συνολικό κόστος των εργασιών και οδηγίες για τον τρόπο υλοποίησης, ανάλογα με το αίτημά σας.
Βήμα 3ο: Μόλις αποδεχτείτε την προσφορά μέσω email, θα προχωρήσουμε άμεσα στην επίλυση του προβλήματος ή στην ολοκλήρωση της εργασίας.
Βήμα 4ο: Μετά την ολοκλήρωση των συμφωνημένων εργασιών και αφού επιβεβαιώσετε ότι όλα είναι όπως τα επιθυμούσατε, θα προχωρήσετε στην πληρωμή μέσω τραπέζης, PayPal ή IRIS.
Βήμα 5ο: Στη συνέχεια, θα σας αποσταλεί το αντίστοιχο παραστατικό παροχής υπηρεσιών (λιανικής ή χονδρικής).
Σε περίπτωση που χρεάζεστε βοήθεια με την ιστοσελίδα σας ή και το eshop σας στείλτε αντίστοιχο μήνυμα στο [email protected]
Κάποιες υπηρεσίες μπορείτε να τις παραγγείλετε και μέσω Fiverr
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση!
Factory Refurbished Oι Factory Refurbished υπολογιστές είναι συστήματα που έχουν επιστραφεί στον κατασκευαστή για διάφορους λόγους, έχουν ελεγχθεί λεπτομερώς και έχει πιστοποιηθεί η άριστη λειτουργία τους. Βρίσκονται σε σχεδόν άψογη εξωτερική κατάσταση (like new condition). Αποστέλλονται σε original συσκευασία του κατασκευαστή.
Grade A Άριστο λειτουργικά. Πολύ καλή εξωτερική εμφάνιση, ενδεχομένως με φθορά φυσιολογικής χρήσης (πιθανή θαμπάδα ή γυαλάδα στο χρώμα). Αποκλείονται περιπτώσεις βαθουλωμάτων στο case. Εγγύηση από 4 καμένα pixel και πάνω. Αυτονομία μπαταρίας μεγαλύτερη από 30 λεπτά. Η εγγύησης της μπαταρίας ισχύει από την ημερομηνία πώλησης του προϊόντος από την InfoGate Technologies
Grade B Άριστο λειτουργικά. Γρατζουνιές ή ραγίσματα στο case ή βαθουλώματα. Εγγύηση από 4 καμένα pixel και πάνω. Ενδέχεται να έχει white spot και σημάδια στο Panel. Αυτονομία μπαταρίας μεγαλύτερη από 20 λεπτά. Η εγγύησης της μπαταρίας ισχύει από την ημερομηνία πώλησης του προϊόντος από την InfoGate Technologies.
Grade C Ελεγμένο λειτουργικά με ενδεχόμενα προβλήματα που δεν επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία τους (πχ χαλασμένες κάποιες USB θύρες, μη λειτουργικό πληκτρολόγιο). Βαθιές γρατζουνιές ή σπασίματα στο case ή και έντονος αποχρωματισμός. Έντονα σημάδια ή γραμμές και καμμένα pixel στην οθόνη. Μπαταρία χωρίς εγγύηση (ενδέχεται μή λειτουργική, ή χωρίς καθόλου μπαταρία).
Fine Quality Case Άριστο λειτουργικά. Γρατζουνιές ή ραγίσματα στο case ή βαθουλώματα. Έντονες φθορές χρήσης (πχ γυαλάδα ή ελαφρύς αποχρωματισμός) Εγγύηση από 4 καμένα pixel και πάνω. Αυτονομία μπαταρίας μεγαλύτερη από 20 λεπτά. Η εγγύησης της μπαταρίας ισχύει από την ημερομηνία πώλησης του προϊόντος από την InfoGate Technologies.
Factory Refurbished Oι Factory Refurbished υπολογιστές είναι συστήματα που έχουν επιστραφεί στον κατασκευαστή για διάφορους λόγους, έχουν ελεγχθεί λεπτομερώς και έχει πιστοποιηθεί η άριστη λειτουργία τους. Βρίσκονται σε σχεδόν άψογη εξωτερική κατάσταση (like new condition). Αποστέλλονται σε original συσκευασία του κατασκευαστή.
Grade A Repainted Άριστο λειτουργικά. Άριστο εμφανισιακά, βαμμένο στα εργοστασιακά χρώματα.
Grade A Άριστο λειτουργικά. Πολύ καλή εξωτερική εμφάνιση, ενδεχομένως με φθορά φυσιολογικής χρήσης (πιθανή θαμπάδα ή γυαλάδα στο χρώμα). Αποκλείονται περιπτώσεις βαθουλωμάτων στο case.
Grade B Άριστο λειτουργικά. Γρατζουνιές ή ραγίσματα στο Case ή βαθουλώματα.
Grade A Άριστο λειτουργικά, χωρίς σημάδια ή καμένα pixel στο panel. Πολύ καλή εξωτερική εμφάνιση, ενδεχομένως με φθορά φυσιολογικής χρήσης στα πλαστικά μέρη (πιθανή θαμπάδα, γυαλάδα στο χρώμα ή μικρές γρατζουνιές). Αποκλείονται περιπτώσεις ραγίσματος
Grade B Καμένo/α pixel ή σημάδια στο panel. Φθορές στο σασί ή κιτρίνισμα σε πλαστικά μέρη λευκού χρώματος.